بازپرس ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی ملارد گفت: با تدابیر اتخاذ شده از سوی دستگاه های اجرایی و نظارتی، در دور دوم انتخابات شاهدقانون محوری شایسته ای در منطقه ملارد خواهیم بود.

قانون محور فعالیت در دور دوم انتخابات است/رصد تخلفات انتخاباتی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر،توحید مظفری با اشاره به حضور پر شور و حماسی مردم درانتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه این شهرستان اظهار داشت:انتخابات در دور اول در سلامت کامل و بصورت کاملا  قانونمند برگزار شد و با عنایت به تدابیر اتخاذ شده از سوی دستگاه های اجرایی و نظارتی، در دور دوم نیز شاهد نظم، انسجام و قانون محوری شایسته ای در انتخابات منطقه مذکور خواهیم بود.

بازپرس ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی ملارد افزود:در طول برگزاری انتخابات همواره تلاش دستگاه های مسئول بویژه نهاد قضایی این شهرستان، بر اعمال قانون، آرامش و تأمین شرایط برای مشارکت حداکثری مردم استوار بود و در این راستا از هیچ اقدام سازنده ای دریغ نکردیم.

مظفری گفت:دستگاه قضا با تخلفات انتخاباتی بدون هیچ گونه مسامحه ای برخورد خواهد کرد و بازداشت فردی متخلف و ارائه تذکرات جدی به تخلف تبلیغاتی برخی از هواداران کاندیداها در نصب و الصاق غیر قانونی و خارج از ضوابط پوستر و بنر در دور اول انتخابات، موید رویکرد جدی دستگاه قضا با هرگونه قانون شکنی است.

بازپرس ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در تشریح تخلف فرد بازداشت شده در حین برگزاری انتخابات عنوان کرد:در یک مورد، فردی با تظاهر و ملبس کردن خود به پوشش نظامی در پای صندوق رأی، برای نامزد خاصی تبلیغ می کرد که پس از کسب اطلاع و گزارشات لازم سریعا برخورد قانونی با فرد مذکور در دستور کار قرار گرفت.

مظفری با اشاره به بازداشت فرد مجرم و ارسال پرونده وی به دادگاه یاد آور شد:تخلفات انتخاباتی در دایره درجه ۷ و ۸ جرایم می گنجد و مجموعه قضایی با جدیت تمام نسبت به برخورد با متخلفان و قانون شکنان اقدام خواهد کرد زیرا برای ما حفظ آرامش، امنیت و برگزاری انتخاباتی قانونمند در نظام مقدس مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران در اولویت قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.