نخستین رویداد بزرگ تداکس(TEDx) مشهد ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۴توسط پارک علم و فناوری خراسان، اساتید و دانشجویان دانشگاه های مشهد برگزار خواهد شد.

برگزاری اولین رویداد بین المللی تداکس مشهد (TEDxMashhad)
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل پارک علم و فناوری خراسان، در این رویداد سخنرانی‌های زنده توسط افرادی الهام بخش و نیز پخش فیلم های سخنرانی های جهانی جذاب تد، دست به دست یکدیگر می‌دهد تا مخاطبان را به اندیشه های عمیق و خلاق وا دارد و شیوه های تازه نگریستن به مضامین و موضوعات محلی و جهانی را فراروی ایشان بگذارد.
در هر رویداد تداکس جمعی متفاوت از برترین فعالان و صاحب نظران حوزه های مختلف علم و هنر و صنعت گرد هم می آیند تا با سخنرانی خود الهام بخش شرکت کنندگان باشند. در تداکس مشهد پذیرای سخنرانی جذاب بزرگان ایران و مشهد هستیم:  
ااستاد کیانیان از مفاخر شهر مشهد برنده تندیس سیمرغ بلورین، با تجربه والای خود در بازیگری، نویسندگی و عکاسی، در رویداد تداکس فردوسی به دنبال بیان ایده هایی است که پس از سال ها بازیگری، نویسندگی و سفر بدانها رسیده است.                                              
بهروز فروتن  کارآفرین برتر ایران و بنیانگذار صنایع غذایی بهروز با تجربه چندساله خود از کار در صنعت اعتقاد دارد پيوستگي علوم يعني پيشرفت در كار و چرخ دنده اين پیشرفت را كارآفريني میداند. مهندس فروتن با بیان جذاب خود به دنبال آن است تا نگرشی نو نسبت به کارآفرینی را مطرح سازد.                                       
شهرام اسلامی روانشناس با تاکید بر انگیزه بخشی، با ارائه راهکارهای عملی، از ابعاد مختلف زندگی و نکات پیروزی صحبت می کند و به دنبال آن است که در ذهن مخاطب خود عاملی برای انگیزه بیشتر در زندگی کاری و شخصی ایجاد کند.                      
بهمن مقیمی عضو هیئت علمی دانشگاه گرجستان، مشاور بین المللی عرصه مدیریت و بازاریابی با بیان دیدگاه های جدید درباره مدیریت به دنبال بازپروری و شناساندن ارزش سرمایه های انسانی در سازمان هاست. وی درباره نکات مدیریتی در سازمانهای ایرانی و تفاوت آنها با سازمان های سایر کشورها صحبت می کند. او در نهایت راهکارهایی برای مدیران و کارکنان اراثه خواهد کرد.
محمدباقر طباطبایی عضو کمیته راهبردی مشهد2017 به دنبال آگاهی بخشی درباره این رویداد در بین مردم مشهد درباره پتانسیل های شهر مشهد و نیز رویداد بزرگ مشهد 2017 به دنبال بازشناساندن این رویداد برای مردم است.
این رویداد بزرگ در تاریخ 20 اسفند ماه 1394 از ساعت 15 تا 19 برگزار خواهد شد.                    

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.