عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: منتخبین مردم در مجلس دهم باید معیشت، رفع رکود و بیکاری و کاهش آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهند.

مجلس دهم کاهش آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار قرار دهد

به گزارش قدس آنلاین، زهره الهیان عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اولویت‌های کاری نمایندگان منتخب مجلس دهم، اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در عرصه کلان اجتماعی و اقتصادی وجود دارد باید اولویت مجلس دهم خدمت رسانی به مردم به ویژه در حوزه معیشت باشد.
وی ادامه داد: توجه جدی به برنامه و عملکرد دولت در زمینه اقتصادی، بهبود وضعیت معیشتی، رفع رکود و بیکاری باید در دستور کار منتخبین مردم در مجلس دهم قرار گیرد و در جهت آسایش و رفاه مردم به دولت کمک کند.
نماینده مردم تهران در مجلس هفتم با بیان اینکه توجه به مسئله فرهنگ باید یکی دیگر از اولویت‌های مجلس دهم باشد، گفت: موضوع فرهنگ برای جامعه آزار دهنده شده است و شرایطی وجود آمده که منجر به آسیب‌های اجتماعی  به‌ویژه در قشر جوان شده است.
الهیان تاکید کرد: باید در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد، طلاق و... که گریبان گیر جامعه شده است تلاش شود. معضلات اخلاقی یکی دیگر از چالش‌های امروز جامعه است که با  توجه به مقوله فرهنگ باید در دستور کار مجلس دهم قرار گیرد.
وی در بخش پایانی سخنان خود به برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ممکن است امر بررسی و تصویب برنامه ششم توسعه به عمر مجلس نهم نرسد، نمایندگان مجلس دهم باید در تدوین برنامه ششم ضمن توجه به سلامت روحی، روانی و اجتماعی جامعه به نوعی آن را مورد بررسی و در نهایت تصویب قرار دهند که در زمان اجرا برای جامعه مشکلاتی را ایجاد نکند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.