۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
کد خبر: 357550

به دستور یکی از بازیکنان مطرح استقلال یکی از عکاسان حاضر در تمرین اخراج شد!

اتفاق عجیبی که در تمرین استقلال افتاد

به گزارش قدس آنلاین،  تمرین عصر امروز استقلال با حضور بیش از ۴۰ تماشاگر در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد. با توجه به اینکه آبی پوشان صبح امروز هم تمرین کرده بودند، تمرین آنها بیشتر از یک ساعت به طول نکشید.

* عکاس یکی از سایت های خبری که با یکی از بازیکنان قدیمی تیم به خاطر برخی عکس ها و فیلم های گرفته شده به مشکل برخورده بودند، امروز عکاس را از زمین شماره ۲ اخراج کرده و اجازه گرفتن عکس به او داده نشد.

* چند تن از هواداران که در زمین شماره دو حاضر بودند با مسئولین حراست درگیری لفظی پیدا کردند. سوژه بازیکنان امروز اتفاقاتی بود که در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی رخ داده بود و بازیکنان استقلال با طعنه می گفتند که چهارشنبه سوری از دیروز و در بازی تراکتورسازی و پرسپولیس شروع شده است.

* بازیکان استقلال همچنین از نتیجه به دست آمده از این دیدار خوشحال و مدعی بودند این تساوی کمک بزرگی به استقلال تهران کرده است.

* بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در تمرین امروز حاضر بود و پس از روبوسی با پرویز مظلومی در گوشه زمین و کنار نصرالله عبداللهی به تماشای تمرین آبی پوشان پرداخت.

* امید ابراهیمی با ۵ دقیقه تاخیر در زمین حاضر شد و با کسب اجازه از سرمربی آبی پوشان تمرین کرد.

*بنا به دستور سرمربی آبی پوشان تمرین این تیم از فردا و تا روز دیدار مقابل پدیده مشهد پشت درهای بسته انجام خواهد گرفت.

تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه از ساعت ۱۷.۳۰ در ورزشگاه آزادی و از هفته بیست و سوم لیگ پانزدهم میزبان پدیده مشهد خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.