رییس موزه جنگ روسیه و هیئت همراه در قالب کاروان راهیان نور بین المللی از یادمان‌های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.

 رییس موزه جنگ روسیه از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم،  این هیأت روسی در طول اقامت خود در کشورمان، از یادمان‌های دفاع مقدس (جنوب کشور) و شهر خرمشهر بازدید می‌کنند و با شرکت در جلسات هم‌اندیشی با متخصصین و صاحب‌نظران، به راهکارهای حفظ آثار و ترویج فرهنگ دفاع مقدس خواهند پرداخت.

ولادیمیر زاباروسکی، رییس موزه جنگ روسیه به همراه میخایل میخالچیف، معاون فرهنگی و ویگتور اسکرایبین، معاون نمایشگاهی این موزه و همچنین کادوس لاتیپف، قهرمان اسکادران هوایی روسیه در جنگ جهانی، به همت معاونت بین‌الملل و مرکز مقاومت بسیج و امور ایثارگران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان در مسکو، از تاریخ 18 تا 25 اسفند، به ایران سفر می‌کنند.

بازدید از برج میلاد، بازدید از حسینیه جماران، نثار گل به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان دفاع مقدس، حضور در نشست تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با عنوان «تجربه روسیه و ایران در بزرگداشت ارزش ها و قهرمانان دفاع ملی» و بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، از دیگر برنامه‌های این گروه روسی در سفر به ایران است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.