قدس آنلاین/همدان: ظاهراً این فرد بر اثر ایست قلبی فوت کرده و کنار جاده افتاده که بعد توسط حیوانات عبوری خورده شده است.

خبر حمله گرگ و خورده شدن مردن جوان در همدان مشکوک است؟

به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ محمدرضا محمدی ، مدیرکل محیط زیست استان با اعلام مطلب فوق افزود:درپی انتشار خبر حمله گرگ به فردی در روستای اخته چی همدان در شبکه‎های مجازی، و بررسی های بعمل آمده  از بقایای نیم‎تنه جسد، حمله گرگ ، تایید نمی‎شود.
وی با اعلام اینکه  طبق بررسی پزشکی قانونی و اطلاعات همکاران در محیط زیست ، فوت این فرد ناشی از حمله گرگ نبوده است، تصریح کرد: اگر هم اثبات شود فوت فرد ناشی از حمله گرگ است به دلایلی از جمله عدم رعایت ملاحظات محیط زیست برمی‎گردد.
مدیرکل محیط زیست استان همدان با تاکید بر اینکه یکی از موارد عدم ملاحظات زیست‎محیطی رهاسازی پسماند مشکلی است که در مراکز جمعیتی شهری و روستایی وجود دارد، ادامه داد: شکار خرگوش نیز یکی دیگر از موارد عدم ملاحظات زیست محیطی است.
وی با اشاره به اینکه حیوانی مانند گرگ وقتی منبع تغذیه نداشته باشد مجبور به انجام کارهای خارج از روال طبیعت انجام دهد، بیان کرد: اطلاعات به دست آمده محیط زیست استان این موضوع که این فرد را گرگ خورده باشد، تایید نمی‎کند.
وی با اشاره به اینکه طبق اطلاعات بنده این اتفاق در روز 28 یا 29 بهمن رخ داده است، بیان کرد: جسد همان روز کشف شده و هویت این شخص نیز مشخص شده است.
مدیرکل محیط زیست استان همدان افزود: در نیم‌‎تنه باقیمانده جسد اگر آثار ضرب و جرح گرگ وجود داشت، می‎شد تایید کرد که جسد را گرگ خورده است.
وی با بیان اینکه انسان در برابر حمله گرگ مقاومت می‎کند و همین امر باعث زخمی  اعضا و جوارح آن خواهد شد، بیان کرد: در نیم‌تنه باقی مانده آثاری از زخم وجود ندارد و به این دلیل بررسی‌های سازمان محیط زیست گویای این است که مرگ این فرد ناشی از حمله گرگ نیست.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.