قدس آنلاین- یزد: مدير دفتر مديريت مصرف و كاهش آب بدون درآمد شركت آبفاي يزد گفت : در شش ماه دوم سال جاري تعداد ۷۱۵ فقره شير پدالي در مدارس ناحيه يك و دو شهر يزد نصب شد .

نصب بيش از ۷۰۰ فقره شير پدالي در مدارس ناحيه يك و دو شهر يزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد، سياوش پاكدل اظهار داشت : از نيمه ي دوم سال جاري تا كنون با استفاده از اعتبارات مديريت مصرف اين شركت ، تعداد 715 فقره شير پدالي خريداري  و در 58 مدرسه پسرانه و دخترانه نواحي يك و دو شهر يزد نصب گرديد .

وی خاطرنشان ساخت : در راستاي نصب شيرهاي پدالي ، تمام شيرهاي آب موجود اين مدارس با شيرهاي برنجي استاندارد تعويض شده است .

پاكدل هدف از نصب اين شيرهاي پدالي را جلوگيري از انتقال بیماری های واگیردار عفونی و پوستی به دلیل عدم تماس دست ها با شیر ، جلوگیری از هدر رفت آب به دلیل عكس العمل سريع شير ،کاهش مصرف آب و به دنبال آن کاهش هزینه آب بها برای استفاده کننده، عدم نیاز به انرژی مانند برق و باطری در قیاس با شیر های الکترونیکی، امکان استفاده عمومی به دلیل طراحی ساده و نصب آسان ، صرفه جویی 50 درصدي در مصرف آب ، سرويس وتعميرات بسيار ساده و كم هزينه در مدت زمان بسيار كم و هم چنين قيمت مناسب نسبت به شيرهاي فتوالكتريك عنوان كرد.

نصب اين شيرها با هماهنگي و تاييد معاونت سلامت و تندرستي آموزش و پرورش استان انجام گرفته است .

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.