قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: راه های مواصلاتی استان ایلام در آستانه سال جدید ایمن سازی می شوند.

ایمن سازی راه های ایلام در آستانه سال نو

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سید کمال‌الدین میرجعفریان با بیان اینکه ۳۴ اكيپ راهداری برای ایمن‌سازی راه‌های ایلام طی ایام نوروز فعالیت می‌کنند، اظهارداشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و شروع شدن سفرهای گردشگران به استان و رفت ‌و آمد اردوهای راهیان نور به شهرستان‌های مهران و دهلران، راه و شهرسازی استان ایلام اقدام به ایمن سازی راه های ارتباطی استان کرده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح ایمن‌سازی راه‌ها برای رفاه حال مسافران و گردشگران است که این مهم با استفاده از ۱۹۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگين و ۲۹۰ نفر از راهداران انجام می‌شود، افزود: در همین راستا جاده های استان با اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت، نصب گارد ریل و تابلوهای اطلاعاتی و انتظامی و اخطاری، شستشوی تابلوهای راهنمايی و رانندگی، لق گيری و ريزش برداری و ... ایمن سازی می شوند.

سید کمال‌الدین میرجعفریان همچنین به پروژه مسکن مهر در استان اشاره کرد  و یادآور شد: در سال آینده چهار هزار و ۹۰۰ واحد مسکن مهر این استان به بهره برداری می رسد و علاوه بر این یک هزار و ۵۰۰ نفر برای دریافت وام نوسازی در ایلام ثبت‌نام کرده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.