قدس آنلاین: در پی گلایه‌های واصله از پدر شهید بزرگوار؛ محسن حاجی‌حسنی کارگر، در مورد برش هایی از متن و محتوای فیلمنامه منسوب به این شهید والا مقام، دبیرخانه ستاد مردمی بزرگداشت شهید حاجی‌حسنی بیانیه‌ای را صادر کرده است.

بیانیه ای برای صیانت از یوسف قرآنی جمهوری اسلامی!

به گزارش قدس آنلاین، دبیرخانه بزرگداشت شهید محسن حاجی‌حسنی کارگر در واکنش به محتوای فیلم «خانم سادات» بیانیه‌ای را صادر کرده است.

 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام و صلوات خداوند بر محمد و آل محمد

در پی گلایه‌های واصله از پدر شهید بزرگوار؛ محسن حاجی‌حسنی کارگر، در مورد برش هایی از متن و محتوای فیلمنامه منسوب به این شهید والا مقام، دبیرخانه ستاد مردمی بزرگداشت شهید حاجی‌حسنی بیانیه‌ای را صادر می‌نماید:

با عنایت به حسن نیت سازندگان این پروژه، لازم می‌دانیم نکاتی را خدمت دست‌اندکاران آن اعلام نماییم:

1. بنا به فرموده مقام معظم رهبری(حفظه الله) کار فرهنگی در عصر کنونی و در این مقطع حساس، از اولویت بسیار بالایی برخوردار است؛ لذا نگاه فرهنگی و دلسوزانه به سوژه‌های قرآنی، میتواند مانند سدی عظیم و حصنی حصین، در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان عمل نماید.

2. به حول و قوه الهی، شهدا هم در حضور و هم در شهادتشان مظاهر اَتَم و اکمل برکت بوده و هستند؛ لذا عشاق بسیاری را هر روز، حول محور خدا و اهل بیت(علیهم‌السلام) متمرکز مینمایند.

3. زندگینامه شهدا(بما هو شهدا)، سرشار از نکات آموزنده برای خیل جوانان تشنه معرفت است؛ به طوری که بدون نیاز به افزودن یا کاستن کوچکترین نقطه‌ای از زندگی پر برکتشان، جذاب و شنیدنی است و نمی‌توان ادعای ایجاد کسالت را در بازگویی این نقلهای گرانمایه پذیرفت.

4. ضمن تشکر مجدد از شما سازندگان فیلم سینمایی «خانم سادات» به جهت نیت حسنه تان در اهتمام به معرفی چهره نورانی یوسف قرآنی ایران به جامعه، درخواست دوستان و دوستداران این شهید رفیع، در یک جمله خلاصه می‌نماییم:

تغییر ذائقه مردم به سمت حواشی و علی‌الخصوص طرح وجود سوژه های عشق و عاشقی کاذب و زمینی در زندگی ایشان(علی‌الخصوص با اذعان مادر و پدر بزرگوارشان بر عدم وجود چنین روابطی) منطبق با تلاش در جبهه ی فرهنگی نیست، مضاف بر اینکه آنقدر قرآن در زندگی ایشان تجلی داشته، که از وجود هر گونه حواشی و توسل به غیر صاحب قرآن در زندگی پر برکتشان، بی نیاز باشند...

خداوند ما را قدردان وجود قرآن قرار دهد، شرمنده شهدا قرار ندهد و به خیل شهدا ملحق گرداند.

والسلام علی من اتبع الهدی

دبیرخانه بزرگداشت شهید محسن حاجی‌حسنی کارگر

ایکنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.