آیت الله سبحانی با بیان اینکه شهید نزد خدا از مقام بسیار بالایی برخوردار است و در نزد خداوند روزی می‌خورد،گفت: امنیت و استقلال امروز کشورمان مدیون خون شهدا است واگر شهدا از خودگذشتگی نمی‌کردند شاهد این امنیت نبودیم.

 آیت الله سبحانی: امنیت و استقلال کشورمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله سبحانی عصر امروز در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: شهدا دارای مقام بسیار بالایی هستند؛ شهید انسان وارسته‌ای است که از خود گذشته و همانند شمعی می‌سوزد تا دیگران از وی بهره‌مند شوند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت شهادت در اسلام افزود: شهادت آخرین مرحله ایثار است و شهید در راستای پایداری اسلام و کشور جان خود را فدا کرده که نزد خداوند از اجر و پاداش بسیار بالایی برخوردار است.

آیت‌الله سبحانی با بیان اینکه شهید نزد خدا از مقام بسیار بالایی برخوردار است و در نزد خداوند روزی می‌خورد، گفت: امنیت و استقلال امروز کشورمان مدیون خون شهدا است و اگر شهدا از خودگذشتگی نمی‌کردند،‌ شاهد این امنیت نبودیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به فاجعه خونین منا عنوان کرد: جانباختگان فاجعه منا که با لباس احرام جان خود را از دست دادند شهید محسوب می‌شوند و نزد خداوند از جایگاه و ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.