مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: گسترش فضای کسب و کار در استان اردبیل نیازمند ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به حوزه کارآفرینی و افزایش تولیدات مرغوب داخلی است.

 گسترش فضای کسب و کار نیازمند ورود سرمایه‌گذاران به حوزه کارآفرینی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، مشگین‌شهر: حسین منوری در همایش کارآفرینی و اشتغال در مشگین‌شهر اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی دولت و ممنوعیت ورود دولت به سرمایه‌گذاری‌های کلان اقتصادی و صنایع مادر طبق قانون اساسی، گسترش فضاهای کسب و کار در استان اردبیل نیازمند ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به حوزه کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار است.

وی تصریح کرد: با ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با نگاه ویژه به تولیدات مرغوب داخلی و برنامه‌ریزی برای افزایش کیفی محصولات تولیدی در داخل استان می‌توان شاهد گسترش عرصه کسب و کار در استان شد و با کارآفرینی و ایجاد اشتغال شاهد بهبود معیشت مردم شد.

تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: افزایش قیمت دلار، کاهش قیمت جهانی نفت از عوامل مهم تأثیرگذار بر اقتصاد و درآمد داخل کشور است که در این راستا باید با تکیه بر تولیدات داخلی و بی‌نیازی از واردات، شرایط مساعد کسب و کار را در سطح جامعه فراهم آوریم.

منوری افزود: به لحاظ رشد تکنولوژی و جایگزینی شرایط مدرن به جای سنتی، فناوری‌های روز سبب از بین رفتن برخی از مشاغل سنتی شده و همیشه کارآفرینی منجر به تولید شغل نیست اما می‌توان با ابتکار وخلاقیت از طریق فناروی‌های روز نیز به کسب درآمد و ایجاد اشتغال نیز دست یافت.

وی بیان کرد: در حوزه تولیدات کشاورزی با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توان شاهد کارآفرینی چشمگیری در بخش صنایع تبدیلی در سطح استان شد و این امر لازمه بسترسازی مناسب برای جذب سرمایه های بخش خصوصی است. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.