قدس آنلاین/همدان: سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر از برپایی نمایشگاه بزرگ تشکل دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه ملایر تحت عنوان «ترنم ولایت» در این دانشگاه خبر داد.

برپایی نمایشگاه «ترنم ولایت» در دانشگاه ملایر

به گزارش قدس آنلاین از ملایر ؛ حمید نوری، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر با اعلام مطلب فوق افزود:  در ایام سوگواری مرضیه کبری(س)، پنجمین نمایشگاه بزرگ تشکل دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه ملایر تحت عنوان  «ترنم ولایت» شامل طراحی‌های متنوع از عصر خلقت تاکنون در محل گلزار شهدای این مرکز آموزش عالی برپا شده است.
‌وی در ادامه گفت: به همت تشکل قرآن و عترت و با کمک معاونت فرهنگی دانشگاه، نمایشگاه ترنم ولایت با موضوع ایام فاطمیه با حضور ریاست، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در محل گلزار شهدای گمنام دانشگاه ملایر افتتاح شد.
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر ادامه داد: بزرگترین ویژگی نمایشگاه این است که نشان می‌دهد شخصیت‌های این نمایشگاه افسانه نیستند و درعین زمینی بودن، روح بلندی دارند و رسیدن به این جایگاه اگرچه سخت اما امکان‌پذیر است.
نوری با بیان اینکه  همچنین راویانی از شهر قم در این نمایشگاه حضور یافته‌اند و توضیحات کاملی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند، ابراز کرد: یکی از وظایف اصلی دانشگاه‌ها پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی و ارائه راهکارهای راهبردی برای رفع مشکلات موجود است.
وی خاطرنشان کرد: برای تسهیل در بازدید از نمایشگاه هر روز رأس ساعت 14:30 یک دستگاه اتوبوس از میدان امام خمینی(ره) به سمت دانشگاه ملایر حرکت خواهد کرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.