قدس آنلاین: فرمانده انتظامي استان اصفهان ازبرپايي بزرگترين همايش تجليل از بازنشستگان نيروي انتظامي به ميزباني اين فرماندهي در سال ۹۵ خبر داد.

برپايي بزرگترين همايش تجليل از بازنشستگان ناجا در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سردار"عبدالرضا آقاخاني" در آئين صبحگاه عمومي فرماندهي انتظامي استان اصفهان در جمع كاركنان اين فرماندهي با تقدير از نيروهاي شركت كننده در رزمايش تامين امنيت انتخابات هفتم اسفند گفت: در بين مجموعه اين نيروها يگان ويژه استان و سپاه صاحب الزمان (عج) نيز همكاري خوبي با اين فرماندهي داشتند كه اميدوارم اين همكاري ها همچنان تداوم داشته و بتوانيم از توان اين عزيزان در ماموريت هاي آتي استفاده كنيم.

وي در ادامه با بيان اينكه سال 94 براي پليس استان سالي پر از موفقيت بود و نيروهاي انتظامي استان توانستند ماموريت بزرگ تامين امنيت مردم را به خوبي به سرانجام برسانند اظهار داشت: معتقدم 50 درصد از اين موفقيت ها نتيجه صبر و استقامت، حمايت و پشتيباني هاي خانواده كاركنان نيروي انتظامي است كه باعث مي شوند تا همسرانشان با انگيزه و روحيه بالا ماموريت هاي خطير خود را با تلاشي جهادگونه انجام دهند.

اين مقام مسئول با ابلاغ سلام و پيام تقدير و تشكر فرمانده ناجا به كاركنان و خانواده نيروي انتظامي استان گفت: افتخار بزرگ ما به عنوان يك خدمتگذار اين است كه مقام معظم رهبري  و سلسله مراتب ناجا و مردم از اقداماتي كه در اين نيرو انجام مي شود رضايت كامل دارند. 

اين مقام انتظامي تصريح كرد: نيروي انتظامي استان از هم اكنون آمادگي دارد تا سال 95 را نيز با يك روحيه با نشاط و پر انرژي و با يك حركت جهادي آغاز كند و تقويت قرارگاه جهادي تربيت و آموزش، قرارگاه صيانت از كاركنان، قرارگاه پيشگيري و مقابله با سرقت، قرارگاه تشديد مبارزه با كالاي قاچاق، مبارزه قاطعانه با قاچاق و توزيع مواد مخدر، ارتقاي تعالي رفتار كاركنان از مهمترين برنامه هاي در دستور كار اين فرماندهي است.

سردار آقاخاني با تجليل از خدمات 30 ساله بازنشستگان نيروي انتظامي از اين افراد به عنوان استوره هاي مقاومت و ايثار و معدن تجارب نام برد و اظهار داشت: بنا داريم تا در سال 95 بزرگترين همايش تجليل از بازنشستگان ناجا را در استان اصفهان برگزار و به نحو شايسته از اين عزيزان تقدير به عمل آوريم.

وي معيشت كاركنان پليس را يكي از دغدغه هاي فرمانده ناجا عنوان كرد و اظهار داشت: توجه ويژه به موضوع نشاط بيشتر در بين خانواده هاي كاركنان از ديگر اولويت هاي اين فرماندهي در سال 95 خواهد بود.

فرمانده انتظامي استان مشاركت مردم در امنيت چهارشنبه آخر سال و ايام نوروز در استان اصفهان را بي نظير و مثال زدني عنوان كرد و اظهار داشت: پليس براي تامين امنيت بهتر مردم در اين ايام پيش بيني هاي لازم را انجام داده و اميدواريم امسال هم همانند همه ساله شاهد كمترين حوادث باشيم. 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.