مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: ۲۲ میلیون مسافر از ابتدای امسال به مشهد مقدس سفر کرده‌اند.

۲۲ میلیون مسافر از ابتدای امسال به مشهد سفر کرده‌اند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، علی حسینی صبح امروز در نشست خبری استفبال از بهار سازمان پایانه‌های مسافربری در اتاق کنفرانس پایانه امام ضا(ع) اظهار داشت: 22میلیون نفر از ابتدای سال تاکنون از طریق پایانه‌های مسافربری وارد مشهد مقدس شده‌اند.
وی با اشاره به میزان حجم ورودی و خروجی مسافران به مشهد گفت: خراسان‌رضوی و شهر مشهد دارای بیشترین حجم مسافر در مسیرهای ریلی، هوایی و جاده‌ای در کشور است.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با تاکید براهمیت همکاری همه دستگاه‌ها خاطرنشان کرد:  تمامی فعالیت‌های سال گذشته و ایام مختلف مورد بازبینی قرار گرفته و ما تلاش داریم تا با رفع نقاط ضعف و تقویت هرچه بیشتر نقاط قوت بهترین خدمات را به زائران و مجاوران ارائه دهیم.
حسینی با اشاره به مراسم استقبال از بهار در روز اول فروردین ماه سال آینده گفت: مراسم استقبال از نخستین زائران در روز اول بهار با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: به‌منظور ایجاد فضای فرهنگی و مذهبی در پایانه‌های مسافربری برنامه‌هایی از سوی معاونت فرهنگی شهرداری در این پایانه‌ها برگزار می‌شود.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد افزود: در ایام نوروزی ما آمادگی اسکان ارزان‌قیمت در پایانه مسافربری امام رضا(ع) به جهت اسکان زائران را دارا بوده و زیرساخت‌های شرایط اضطراری را ایجاد کرده‌ایم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.