در آستانه سال نو و تشدید عملیات نظارت بهداشتی دامپزشکی و در راستای توسعه سلامت و امنیت غذایی و نظارت بر نحوه بازرسی گروه های دامپزشکی استان، مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در نقاط مختلف مشهد به طور سرزده بازدید نمود.

 بازدید سرزده مدیرکل دامپزشکی استان از اماکن عرضه فرآورده های خام دامی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، دکتر مجید روحانی نژاد در این بازدید ها با اشاره به ضرورت تامین امنیت و سلامت غذایی زائران آستان ملائک پاسبان رضوی بر لزوم تقویت بازدیدهای گروه های نظارتی دامپزشکی تاکید کرد.
وی گفت: در این بازدید دو ساعته از فروشگاههای عرضه کننده فرآورد های خام دامی و مواد پروتئینی، فعالیت های بهداشتی ، حمل و نقل، نگهداری وعرضه این فرآورده ها ونیز نقاط قوت وضعف نظارت های بهداشتی اعمال شده بر این واحدها مورد ارزیابی قرار گرفته و به تعدادی از واحدهای عرضه کننده تذکرات لازم داده شده است.
روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان نیز در این راستا از کلیه زائرین و مجاورین خواست در صورت مشاهده تخلف‌ها در حوزه مرتبط با فرآورده‌های خام دامی مراتب را در مشهد با شماره تلفن های1512(مرکز پاسخگویی اداره کل دامپزشکی) 37250025-37250035(شبکه دامپزشکی مشهد مقدس) و در شهرستانها با شبکه دامپزشکی شهرستان در میان گذاشته تا برخوردهای قانونی و لازم با متخلفین صورت پذیرد.
این روابط عمومی خاطرنشان ساخت: سامانه پیام کوتاه اداره کل دامپزشکی استان نیز به شماره 300001512 نیز آماده دریافت پیام های مردمی در زمینه های یادشده می باشد.
مطابق ماده 688 قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که تهدید علیه بهداشت عمومی شناخته شود ممنوع بوده و برای مرتکبین آن از سوی مراجع قضایی مجازات در نظر گرفته خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.