مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی از آغاز اعمال محدودیت های ترافیكی در محورهای خراسان رضوی از ۲۶ اسفند ماه جاری خبر داد.

اعمال محدودیت های ترافیكی در محورهای خراسان رضوی از ۲۶ اسفند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی، جواد وحدتی فرد افزود: با توجه به حجم فزاينده سفر در تعطيلات نوروز 95 و به منظور افزايش ظرفيت تردد در محورهاي مواصلاتي، تسهيل در عبور و مرور و ارتقاي ضريب ايمني محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي عبور و مرور از 26 اسفندماه جاری تا 15 فروردین ماه سال آینده در جاده های خراسان رضوی اجرا می شود.
وی ادامه داد: بر این اساس، عبور و مرور انواع موتور سيكلت در ايام اجراي طرح نوروزي (26 اسفندماه تا 15 فرورین 95) در همه آزادراه ها، بزرگراه ها و محورهايي كه ضرورت ايجاب کند، ممنوع خواهد بود.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی همچنین گفت: در همه محورهاي برون شهري در خراسان رضوی كه در ايام فوق ممنوعيت و محدوديت ترافيكي براي انواع تريلر و كاميون اعمال مي شود، عبور و مرور انواع تريلر، كاميون و تانكرهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني  يا داراي مجوز از پليس راهور ناجا از اين امر مستثني است.
وی افزود: ممنوعيت تردد اين قبيل وسايل نقليه فقط در راههايي اعمال مي شود كه مقررات يكطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا مي شود و يا ممنوعيت تردد در طول سال دارند.
وحدتی فرد ادامه داد: تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت در روز 13 فروردین ماه سال 1395، در همه محورهاي برون شهري كشور ممنوع است.
وی خاطرنشان کرد: تردد انواع تريلر و كاميون از ساعت 12تا 22 روز بیست و هفتم اسفندماه جاری و از ساعت شش الي ساعت 22 روزهاي 28 و 29 اسفندماه و 12 و 13 فروردین 95 در محورهاي مشهد – قوچان، مشهد – سبزوار، مشهد- تربت حيدريه و بالعكس ممنوع است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.