قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف ۲۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق و دستگیری یک متهم خبر داد.

کشف ۲۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در بناب
 

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رمضان اللهوردیان اظهار داشت: ماموران حین گشت‌زنی در محور «ملکان -بناب» یک دستگاه خودروی سواری پژو را به ظن حمل کالای قاچاق توقیف کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در بازرسی ازخودروی توقیفی، تعداد 200 هزار نخ سیگار قاچاق در مارک‌های مختلف را کشف کردند که برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی سیگارهای  مکشوفه 310 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب تصریح کرد: در این زمینه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

*کشف بیش از 19 هزار عدد مواد محترقه در عجب‌شیر

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عجب‌شیر از کشف تعداد 19 هزار و 736 عدد مواد محترقه غیرمجاز خبر داد.

رضا اصلانی‌فر گفت: برای پیشگیری از حوادث تلخ و ناگوار چهارشنبه آخر سال طرح‌های مقابله‌ای امنیتی و انتظامی در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: با اجرای این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان موفق شدند، سه واحد صنفی متخلف را که در امر تهیه و توزیع مواد محترقه فعالیت داشتند شناسایی کنند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: ماموران در بازرسی از این سه محل تعداد 19 هزار و 736 عدد انواع مواد محترقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرقانونی و موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اعلام و هر گونه پیشنهاد و انتقاد خود را با شماره تلفن 197 در میان بگذارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.