مسئولان از تنظیم بازار می‌گویند و اینکه نگرانی نیست، اما بازار حرف دیگری می‌زند سالهاست این اختلاف نظر بین مسئولان و بازار وجود دارد.

آیا تنظیم بازار از پس ساز ناکوک شب عید بر می‌آید؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سال 94 در چشم برهم زدنی گذشت و تکاپوی بازار و هیاهوی خانه تکانی نشان از نزدیک شدن به نوروز را دارد.

در خیابان ها و بازارهای تهران که قدم می زنی با روی خوش مردم حین خرید رو به رو می شوید و به نظر می رسد که اوضاع و احوال بازار رضایت بخش باشد.

خارج از شلوغی های بازار هم اقدامات لازم برای به خوبی گذشتن این روزهای بازار نیز انجام شده است از بازرسی های شبانه روزی تا توزیع میوه شب عید که سال گذشته سر قیمت های سر به فلک کشیده اش جنجال به پا بود.

علی اکبر مهرفر معاون وزیر کشاورزی گفت: ذخیره سازی میوه شب عید که بیشتر شامل سیب و پرتغال می شود انجام شده و به اندازه ای که کارگروه های تنظیم بازار استان اعلام کردند به همان میزان تأمین و به استان ها حمل شده است.

وی در ادامه درخصوص قیمت های بازار میوه شب عید عنوان کرد: قیمت میوه ها بر اساس قیمت های تمام شده کارگروه های تنظیم بازار استان ها تعیین و ابلاغ می شود.

در این بین علی اشرف منصوری رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران گفت: از بیست اسفند ماه کار توزیع سیب و پرتغال را در سطح شهر تهران و شهرستان های استان آغاز شده است و نگرانی بابت تامین میوه شب عید نیست.

براساس گزارش های میدانی  از سردخانه های استان تهران اینطور به نظر می رسید که میوه به اندازه کافی برای شب عید ذخیره شده و بازار با مشکلی برای تأمین میوه شب عید مواجه نمی شود. اما از آنجا که بازار روزهای آخر کمبود خودش را نشان می دهد باید منتظر روزهای آینده باشیم تا نقاط ضعف تنظیم بازار امسال هم سر باز بزند.

لازم به ذکر است که طبق گفته مسئولین تنظیم بازار شب عید، هموطنان هرگونه شکایت خود از وضع بازار و قیمت های موجود را می توانند به شماره 124 ابلاغ کنند در اسرع وقت توسط واحدهای مربوطه پیگیری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.