۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
کد خبر: 358896

قدس آنلاین / بهشهر / حسین احمدی: مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهشهر از توزیع ۲۴ هزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر بصورت رایگان در هفته منابع طبیعی خبر داد.

	توزیع ۲۴ هزار اصله نهال در بهشهر

علی باقری در آخرین جلسه شورای اداری بهشهر افزود : برخی از این نهال ها شامل گردو و سیب بوده و برای حفاظت از آب و خاک بین روستاییان بخش یانه سر توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در کنار توزیع این گیاهان، مشاوره‌های فنی و مهندسی درباره کاشت و داشت نیز به دریافت‌کنندگان نهال ها داده می‌شود، اضافه نمود: 12 هزار اصله نهال نیز بنا به درخواست شهروندان در سطح شهر بهشهر توزیع شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بهشهر گفت: 152 هزار هکتار عرصه منابع طبیعی در بهشهر را زیر پوشش داریم و هدف مهم از برنامههای درختکاری ، ترویج فرهنگ آشتی و دوستی با طبیعت می باشد.

باقری یادآور شد: علاوه بر آن نیز بیش از 300 هکتار عرصه را در خارج از طرح‌های جنگلداری داریم که برای حفاظت از محیط زیست و گونههای درختی، مدیریت می‌شوند.

وی با بیان اینکه عمده ‌ترین تخریبها به عوامل انسانی برمی گردد، افزود: باید هزینه سنگینی را در قبال نابودی جنگلها که حاصل سهلانگاریهاست، بپردازیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.