قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی: مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: در هفت سال تعطیلات نوروزی گذشته ۳۵۰ نفر در مازندران جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۲۴۲ مرد و ما بقی زن بودند.

۳۵۰ کشته در هفت سال تعطیلات نوروزی

دکترعلی عباسی جاده های برون شهری را بیشترین محل وقوع حوادث رانندگی منجر به فوت دانست و افزود: 74درصد کشته های حوادث رانندگی مربوط به جاده های برون شهری هستند و26درصد موارد فوتی در جاده های درون شهری بوده است.

وی با اشاره به شهرستان هایی که بیشترین تعداد فوتی در آنها روی داده گفت: شهرستان ساری با 61، آمل با 71 و بابل با 33  کشته در ایام نوروز، بیشترین تلفات را به خود اختصاص داده و شهرهای بابلسر با یک و گلوگاه با 2مورد فوتی شهرهایی هستند که کمترین تلفات حوادث رانندگی نوروزی در آن به ثبت رسیده است.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اینکه بیشترین فوتی تعطیلات نوروزی را در سال 91 با تعداد 64 نفر اعلام نمود و یادآور شد: عابرین پیاده با 34 درصد بیشترین افرادی هستند که در حوادث رانندگی نوروز جان خود را از دست می دهند.

دکتر عباسی ضمن آرزوی سفر خوش برای هموطنان گفت: امیدواریم با رعایت قانون توسط رانندگان و تلاش بیشتر ادارات مرتبط از جمله راه و شهرسازی، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی، شاهد کاهش هر چه بیشتر حوادث رانندگی و تلفات ناشي از آن باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.