آداپتورهای برق فعلی مک بوک های اپل، برای استفاده در همه ی شرایط ایده آل نیست و استفاده از سیم در آن، با تکنولوژی های روز سازگاری ندارد.

آداپتورهای جانبی جدید برای شارژ لپ تاپ های اپل

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین و به نقل از The Verge، اپل از شرایط فعلی موجود برای شارژر های لپ تاپ های مک بوک خود رضایت ندارد و اتصال لپ تاپ ها به برق را برای شارژ شدن سریع تر، مغایر با تکنولوژی های روز می داند.

بر همین اساس، به تازگی یک شرکت آمریکایی، پلاگین جانبی جدیدی برای شارژ سریع و آسان لپ تاپ های اپل طراحی و تولید کرده است. این پلاگین تنها یک اینچ ضخامت دارد، البته تا رسیدن به شارژر استاندارد اپل، هنوز فاصله ی زیادی دارد، اما با این حال از طراحی ویژه و مناسبی بهره می برد.

آداپتور جدید طراحی شده برای شارژ، یک آداپتور مسطح و باریک با زاویه ی 90 درجه می باشد و بنابراین برای بهره گیری در فضاهای کوچک تر بسیار مناسب است.

سیم این کابل در حالت عادی به سمت پایین است و باعث کاهش احتمال پیچ خوردگی در سیم آن می شود.

این کابل شارژ با مک بوک های اپل و آیپد های این کمپانی سازگار می باشد.

این وسیله ی جانبی علاوه بر اینکه توسط کاربران آمریکایی قابل استفاده می باشد، می تواند توسط کاربران آسیایی و اروپایی نیز مورد استفاده قرار گیرد. این شارژر از شارژر اصلی لپ تاپ های اپل، 50 درصد فضای کم تری اشغال می کند و فشرده تر طراحی شده است.

شارژر جانبی لپ تاپ های اپل که از اواخر ماه آپریل عرضه خواهد شد، 20 دلار قیمت دارد و برای خرید هر بسته ی دو تایی آن نیز حدود 35 دلار باید هزینه کرد.

 

ترجمه:‌رها واعظی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.