وزیر بهداشت گفت: رستوران ها سال آینده رتبه بندی شده و مردم می دانند از کدام رستوران ها استفاده کنند.

رستوران ها رتبه بندی می شوند/ برخورد با عرضه کنندگان متخلف غذا در نوروز

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان سید حسن هاشمی صبح امروز در حاشیه مراسم مانور برنامه سلامت نوروزی گفت: در ایام نوروز امیدواریم هیچ متخلف یا متقلبی در حوزه مواد غذایی وجود نداشته باشد و درصورتی که بازرسان وزارت بهداشت تخلفی را مشاهده کنند با آنها برخورد می کنیم.

وی از ارائه کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی خواست برای سودجویی اقدام به عرضه کالا نکنند چرا که برکت را خدا به بندگانش می دهد.
بازرسان وزارت بهداشت در صورت مشاهده هر گونه تخلف قاطعانه برخورد می کنند وامیدواریم هیچ تخلف از چشم ما دورنماند. از قوه قضائیه نیز درخواست می کنیم به پرونده های تخلفی که درایام نوروزارجاع می شود سریع و جدی رسیدگی کند.
وی با ابراز امیدواری نسبت به رده بندی رستوران ها در سال آینده گفت: با انجام این کار مردم می دانند بر اساس رتبه رستورانها ازکدام رستوران خدمات دریافت کنند البته ما به مردم توصیه می کنیم در ایام نوروز به جای اینکه همیشه به رستوران بروند از غذاهای ساده استفاده کنند.
به گفته وزیر بهداشت درایام نوروز ضابطین قضایی همراه تیم های وزارت بهداشت حضور دارند اگر چه برخی کارشناسان وزارت بهداشت ضابط دستگاه قضا هستند و می توانند فروشگاه متخلفان را پلمپ کنند اما پرونده باید برای قاضی ارسال و او درباره تخلف تصمیم گیری کند.
هاشمی با بیان اینکه هشدارهای نوروزی از سوی اورژانس و پلیس ارائه شده است گفت: به ارائه کنندگان خدمات در نوروز توصیه می کنیم شیرینی این ایام را درکام مردم تلخ نکنند وزارت بهداشت نیز در حوزه غذا و محصولات آشامیدنی نظارت جدی دارد.
وی در پایان بار دیگر خواستار رسیدگی سریع به پرونده های تخلف شد و تأکید کرد: امیدواریم قوه قضائیه تمهیداتی را برای پشتیبانی ازنیروهای ما درنظر بگیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.