نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: اخلاص و توان بالای مدیریتی رمز موفقیت مرحوم آیت‌الله واعظ‌طبسی بود.

 اخلاص و توان بالای مدیریتی رمز موفقیت مرحوم آیت‌الله واعظ‌طبسی بود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در مراسم معارفه تولیت جدید آستان قدس رضوی اظهار داشت: تالم فقدان مرحوم واعظ‌طبسی فراموش‌نشدنی است و همواره ادامه دارد، انسان در جای جای این مکان مقدس که قدم می‌گذارد، این فقدان را احساس می‌کند و این تالم در این مکان که محل خدمت این مرحوم بود، بیشتر است.
وی افزود: رمز موفقیت مرحوم آیت‌الله واعظ‌طبسی در اخلاص و توان بالای مدیریتی بود و مقام معظم رهبری فرمودند مدیری که در سطح آقای طبسی باشد، در کشور نداریم.
آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با درایت و حکمتی که در مسئولان نظام داشتند، با انتخاب حجت‌الاسلام رئیسی این دو خصوصیت را در نظر گرفتند و این شخصیت در دوران جوانی برای حل دو بحران استان سمنان و عملیات مرصاد از سوی امام راحل (ره) برگزیده شد.
وی گفت: از مقام معظم رهبری بابت انتخاب این جانب به‌عنوان نماینده‌شان در خراسان‌رضوی تقدیر و تشکر می‌کنم؛ من مدت 38 سال از مشهد دور بودم که با محبت ایشان در انتصاب به‌عنوان امام جمعه مشهد، به این شهر مقدس بازگشتم و بزرگترین آقایی خاص را مدیون مقام معظم رهبری می‌دانم که سبب بازگشت من به این شهر مقدس شد.
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی بیان کرد: رحلت مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی در ایام فاطمیه رمز و راز خاصی داشت و با عنایت امام رضا(ع) نقطه آغازین سرای ادبی را در این ایام و مکان مقدس داشت و تشییع پیکر باشکوه ایشان نیز نشانه قدرشناسی مردم از یک خادم با اخلاص بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.