رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از فروش میوه های قاچاق به صورت پنهان پس از سخت گیری های انجام شده گفت: میوه‌های قاچاق را دور نمی ریزند؛ تنها آنها را از سردخانه حاشیه تهران به شهرستان ها انتقال می دهند و پس از بازاریابی دوباره می فروشند.

 انتقال محل توزیع میوه‌های قاچاق از تهران به شهرستان‌ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، حسین مهاجران در مورد ماجرای کشف میوه های قاچاق در میدان میوه و تره بار ضمن اشاره به سخت گیری های انجام شده برای جمع آوری میوه های قاچاق گفت: میوه های قاچاق به صورت پنهان معامله می شود و دیگر در جلوی دید نیست.

وی درباره ی امحای میوه های قاچاق پس از کشف آن نیز اعلام کرد: میوه های قاچاق را که دور نمی ریزند؛ تنها آنها را از سردخانه حاشیه تهران به شهرستان انتقال می دهند و پس از بازاریابی دوباره برای آن خریدار پیدا می کنند.میوه های قاچاق را که دور نمی ریزند؛ تنها آنها را از سردخانه حاشیه تهران به شهرستان انتقال می دهند و پس از بازاریابی دوباره برای آن خریدار پیدا می کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه میوه های قاچاق توسط دلالان در میدان توزیع می شود، تصریح کرد: خریداران میوه های قاچاق را در میدان از دلالان خریداری می کنند و فروشنده هم به خوبی می داند که تنها در میدان می تواند میوه های قاچاق را به خریدار بدهد.

وی ادامه داد: برای برخورد با قاچاق میوه بایستی، گلوگاه و مبدا قاچاق را کنترل کرد نه اینکه پس از پخش و توزیع میوه های قاچاق، دیگران را متهم کرد.

مهاجران اظهار داشت: چه کسی اجازه ورود این همه میوه ی قاچاق را به کشور می دهد.

وی در مورد وارد کردن اتهام به محمودی رئیس اتحادیه بارفروشان در ماجرای میوه های قاچاق نیز گفت: محمودی یک نفر است اما 1400 واحد زیر نظر اوست؛ معلوم است که نمی تواند همه واحدها را کنترل کند و همه بارها را زیر و رو کند ضمن اینکه بازرسی مستقر در میدان به صورت مستمر کشفیات دارد.

به گفته وی، با این تعداد بسیار محدود بازرسان و با بودجه بسیار بسیار نازل چگونه می توان میادین فروش را بازرسی و کنترل کرد؟ مجلس هم به جای افزایش بودجه نظارت از میزان آن می کاهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.