۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
کد خبر: 359353

باشگاه نیوکاسل در صورت عدم سقوط از لیگ برتر پاداش نجومی به رافا بنیتز پرداخت خواهد کرد.

پاداش وسوسه انگیز باشگاه نیوکاسل برای بنیتز

 بنابر ادعای تایمز، سرمربی اسبق رئال مادرید روز جمعه پس از اخراج استیو مک لارن از سمت جیمز پارک، جانشین وی بر روی نیمکت نیوکاسل یونایتد شد. بنابر ادعای تایمز رافا بنیتز قراردادی سه ساله و با دستمزد سالیانه ۶ میلیون پوند با نیوکاسل منعقد کرده است و او در صورت حفظ این تیم در رقابت های لیگ برتر، در پایان فصل ۳ میلیون پوند پاداش دریافت خواهد کرد.

نیوکاسل تا بدین جای کار تنها ۲۴ امتیاز جمع آوری کرده است و در رده نوزدهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلستان قرار دارد؛ اما نکته مثبت برای آن ها فاصله یک امتیازی شان با منطق امن تر جدول است. بنیتز کارش را در روز دوشنبه و در ورزشگاه کینگ پاور آغاز کرد؛ جایی که یک نبرد حیاتی برای تیم او و شاگردان کلودیو رانیری در لسترسیتی در راه است.

در این گزارش آمده است در صورتی که بنیتز نتواند مانع از سقوط نیوکاسل به لیگ چمپیونشیپ شود، در تابستان آینده بند جدایی قرارداد وی فعال خواهد شد که این می تواند یک تصمیم دو طرفه یا یک جانبه باشد.

مایک اشلی (مالک نیوکاسل) امیدوار است که رافا بنیتز همان شخصی باشد که می تواند منجی تیمش در این شرایط بحرانی باشد و وی بتواند بار دیگر این تیم ریشه دار را، به یکی از تیم های با اعتبار لیگ برتر مبدل سازد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.