برنامه «سه ستاره» که این شب‌ها با اجرای احسان علیخانی از شبکه سه سیما پخش می‌شود و در آن بهترین‌های تلویزیون انتخاب می‌شوند، شب چهارشنبه‌سوری ویژه‌برنامه‌ای تدارک دیده است.

تشریح داوری‌ «سه ستاره» برای رفع ابهامات

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، فرشید شکیبا مدیر روابط عمومی برنامه «سه ستاره» با اشاره به اظهارنظرهایی که برخی نسبت به نامزدهای معرفی شده در بخش های مختلف این برنامه داشته اند، بیان کرد: احسان علیخانی چندین بار در برنامه روند چگونگی انتخاب و ارزیابی آثار و افراد را مطرح کرده است ولی هنوز سوالات و ابهاماتی وجود دارد که به برخی اعتراض ها منجر می‌شود.

وی درباره روند انتخاب نامزدها در بخش های مختلف عنوان کرد: نامزدهایی که در بخش های مختلف خوانندگی، کارگردانی، برنامه، اجرا و... وارد برنامه «سه ستاره» شدند بهترین هایی بودند که ابتدا توسط شبکه های مختلف انتخاب و به معاونت سیما معرفی شدند. بعد از آن نام منتخبان شبکه ها در قالب دفترچه‌ای به هیات داورانی ۳۳ نفره متشکل از کارشناسان و متخصصان حوزه رسانه، برنامه سازان و... که توسط معاونت سیما انتخاب شده بودند، ارایه شد. منتخبانی که در مرحله دوم داوری ها برگزیده شدند به برنامه «سه ستاره» راه یافتند و در معرض آرای عمومی قرار گرفتند.

شکیبا اظهار کرد: براساس این روند عوامل برنامه «سه ستاره» هیچ نقشی در داوری های آثار و انتخاب آنها نداشتند.

مدیر روابط عمومی «سه ستاره» با اشاره به ویژه برنامه ای که قرار است شب چهارشنبه سوری پخش شود، اظهار کرد: ما در برنامه شخصیت عروسکی به نام «شفل» داشتیم که همیشه برنامه ها و سریال های تلویزیون را می دید و آنها را نقد می کرد. محمدرضا هدایتی صداپیشگی شفل را بر عهده دارد و این عروسک شب چهارشنبه سوری هم در برنامه حضور دارد. در این شب اتفاقات خوبی در برنامه رخ خواهد داد و بخش های متنوعی خواهیم داشت زیرا در مدتی که برنامه روی آنتن رفت «سه ستاره» بیشتر به معرفی نامزدها پرداخت و حالا قرار است گزارش ها و آیتم های تولیدی خود ما روی آنتن برود.

وی یادآور شد: همچنین گلچینی از هفت شب برنامه را به صورت خلاصه پخش می کنیم و نتایح و بخش های مختلف را مرور می کنیم. ما طی این هفت شب گفتگوهایی در پشت صحنه برنامه داشتیم که نتوانستیم پخش کنیم و در این ویژه برنامه روی آنتن خواهد رفت، مهمانان ویژه ای هم در برنامه خواهیم داشت.

شکیبا در پایان درباره اظهار نظرهای هنرمندان بعد از برنامه عنوان کرد: تاکنون مردم بیشتر از ۱۱ میلیون رای در «سه ستاره» داده اند و اتفاقات خوبی را شاهد بوده ایم، از جمله اینکه این برنامه باعث شد هنرمندان در شبکه های اجتماعی از تلویزیون، برنامه ها و کارهای خود سخن بگویند و حتی چالشی ایجاد شد که هنرمندان از مردم خواستند تا رضایت خود را از طریق رای دادن به آنها یا برنامه هایشان اعلام کنند. «سه ستاره» شب تحویل سال هم که اختتامیه این برنامه برگزار می شود با بخش های مختلفی همراه خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.