تیم فوتبال رئال مادرید در هفته بیست و نهم رقابتهای لالیگا با دشواری ۳ امتیاز از جدال با لاس پالماس کسب کرد.

پیروزی نزدیک رئال مادرید برابر لاس پالماس/ تیم زیدان به سختی ۳ امتیاز گرفت

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال لاس پالماس و رئال مادرید از ساعت ۲۳ روز یکشنبه در چارچوب هفته بیست و نهم رقابتهای لالیگای اسپانیا مقابل هم قرار گرفتند که طی آن شاگردان زیدان برابر میزبان خود پیروزی ۲ بر یک را رقم زدند.

در نیمه نخست این بازی تیم رئال مادرید شرایط بهتری نسبت به میزبان خود داشت و برتری یک بر صفر را هم رقم زد. در دقیقه ۲۴ بازی بود که سرخیو راموس کاپیتان تیم رئال مادرید روی یک کرنر با پروازی بلند و ضربه سری دقیق دروزاه میزبان را باز کرد. در این نیمه رونالدو یک موقعیت خوب را هدر داد و نتوانست گلزنی کند.

تیم لاس پالماس که از اواخر نیمه نخست اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده بود در همان وقت اول هم می توانست کار را به تساوی بکشاند اما کیلور ناواس دروازه بان رئال مادرید به خوبی موقعیت حریف را دفع کرد.

میزبان در نیمه دوم بازی را کاملا تهاجمی شروع کرد و رئال مادرید را تحت تاثیر خود قرار داد. در ۲۰ دقیقه ابتدایی این نیمه تیم لاس پالماس دو بار شانس خوبی برای گلزنی ایجاد کرد که بار دیگر ناواس ناجی دروازه رئالی ها شد. ضمن اینکه بازیکنان دو تیم چندین بار با یکدیگر درگیر شدند.

رئال مادرید که چشم به ضد حملات داشت نتوانست بخوبی از موقعیت های خود استفاده کند و این لاس پالماس بود که در دقیقه ۸۷ روی ضربه ویلیان خوزه به گل تساوی دست یافت.

این البته پایان کار نبود و رئالی ها خیلی زود گل برتری خود را به به ثمر رساندند. کاسیمیرو در دقیقه ۸۹ با گلزنی خود شادی بازیکنان تیم میزبان را به کام آنها تلخ کرد تا شاگردان زیدان در شبی که دور از انتظار ظاهر شده بودند به پیروزی دست یابند.

رئال مادرید با این برد ۶۳ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده بندی لالیگا باقی ماند. بارسلونا با ۷۵ و اتلتیکو مادرید با ۶۷ امتیاز در رده های اول و دوم جدول قرار دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.