مدیرکل کمیته امداد استان قزوین رقم کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان در جشن نیکوکاری را بیش از ۱۳ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال اعلام کرد.

کمک بیش از ۱۳ میلیارد ریالی مردم قزوین در جشن نیکوکاری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایلنا، هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در روزهای 12 تا 14 اسفند، همزمان با سراسر کشور، شاهد برگزاری جشن نیکوکاری در اقصی نقاط استان بودیم.
وی ادامه داد: در این مراسم ملی و مذهبی که جلوه‌ای از انفاق، احسان و نیکوکاری بود، دل‌ها برای یکدیگر تپیدن گرفت و شور نیکوکاری در میان اقشار مختلف مردم جلوه‌گر شد.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در مراسم جشن نیکوکاری که در دو هزار و 184 پایگاه برگزار شد، اقشار مختلف نیکوکار از دانش آموزان گرفته تا زنان و مردان سپیدمو در کنار یکدیگر حاضر شدند و هدایای نقدی و غیرنقدی خود به نیازمندان هدیه کردند.
وی افزود: در جشن نیکوکاری سال جاری در مجموع بیش از 13 میلیارد و 234 میلیون ریال کمک مردمی در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شد.صفری عنوان کرد: در این میان بیشترین کمک جمع‌آوری شده در شهرستان قزوین با رقم بیش از پنج ملیارد و 312 میلیون ریال بوده است.
وی یادآور شد: کمک‌های جمع‌آوری شده در کوتاه‌ترین زمان و قبل از پایان سال جدید به نیازمندان اهداءخواهد شد که این روند کاری آغاز شده و در حال انجام است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.