قدس آنلاین- تبریز: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت درخصوص پرداخت حق و حقوق و عیدی کارکنان ماشین‌سازی تبریز، گفت: این برند تبریز در حال نابودی است، باید در آستانه سال نو به فکر طبقه محروم جامعه بود.

برند تبریز در حال نابودی است/ اجرای غلط قوانین بیمه قالیبافان و کارگران ساختمانی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  محمداسماعیل سعیدی در تذکر شفاهی خود با تذکر به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی اظهار داشت: چندی پیش طرح چاپ نمادهای آذربایجان برو روی اسکناس‌ها به دلیل تاثیر آذربایجان در تحولات تاریخی ایران به صورت مکتوب ارائه شد اما با وجود قول مساعد دولت، هنوز اقدامی صورت نگرفته است. بنابراین از رئیس جمهور می‌خواهم موضوع فوق را در اسرع وقت توسط بانک مرکزی در دستور کار قرار دهد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت درخصوص پرداخت حق و حقوق و عیدی کارکنان ماشین‌سازی تبریز، افزود: این برند تبریز در حال نابودی است، باید در آستانه سال نو به فکر طبقه محروم جامعه بود و دولت موظف است مشکلات این کارگران را طی امروز و فردا حل و فصل کند.

وی به وزیر آموزش و پرورش درخصوص لزوم تسری در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان از سال 94-93 که همچنان بلاتکلیف مانده است، تذکر داد.

سعیدی همچنین به وزیر جهاد کشاورزی، همچنین رئیس جمهور درخصوص احیای دریاچه ارومیه تذکر داد و افزود: بستن آب بر روی کشاورزان و دامداران حاشیه دریاچه ارومیه، اتفاق بدتری است که متاسفانه رخ داده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین به دولت درخصوص عدم اجرای درست قوانین مرتبط به بیمه قالیبافان، کارگران ساختمانی، روستاییان و عشایر تذکر داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.