مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز از افزایش روزانه ۷۰۰ تن پسماند در کلان‌شهر شیراز در آستانه آغاز تعطیلات نوروز خبرداد و گفت: با تلاش پاکبانان پرتلاش شهرداری شیراز این کلان‌شهر آماده پذیرایی از میهمانان می‌شود.

افزایش روزانه ۷۰۰ تن پسماند در شیراز

به گزارش قدس آنلاین ،روح‌الله خوشبخت در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه در روزهای عادی سال تولید زباله در شیراز حدود یکهزار تن است اظهار داشت: در روزهای آخر منتهی به سال به یک‌هزار و 700 تن افزایش یافته است.

خوشبخت با اشاره به هفته پاکسازی در هفته آخر سال بیان کرد: در این هفته بیش از دو هزار پاکبان در حال خدمات‌رسانی در نقاط مختلف شهر بوده و با همراهی  یاوران شورای اسلامی شهر به پاکسازی اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: یکی از فعالیت‌های اکیپ‌های پاکبان جمع آوری سرشاخه‌های هرس درختان است که  از ابتدای اسفندماه امسال تا امروز بیش از 404 تن سرشاخه هرس شده است.

خوشبخت افزود: همچنین بیش از 118 تن لاستیک فرسوده جمع‌آوری شده و در آستانه تعطیلات نوروز نیز پل‌های عابر پیاده، خیابان‌های مختلف و مراکز تاریخی و فرهنگی در حال پاکسازی هستند.

مدیرعامل سازمان پسماند شهردرای شیراز خاطرنشان کرد: همچنین ورودی‌ها و خروجی شهر شیراز از زباله‌های ساختمانی پاکسازی و شهر آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

وی از شهروندان شیرازی اضافه کرد: با توجه به افزایش تولید زباله با صبر و حوصله و رعایت برنامه‌زمان‌بندی سازمان پسماند شهرداری شیراز را در جمع‌آوری زباله‌ها همکاری کنند تا شهر شیراز را برای استقبال از میهمانان نوروزی و در خور سومین حرم اهل بیت(ع) آماده باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.