استاندار البرز با بیان اینکه در سال ۹۴ حدود ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی ملی البرز بوده و ۲۷۰ میلیارد تومان نیز از سوی دولت به شهرداری‌ها تعلق گرفت، گفت: طرح‌های نیمه تمام در سال آتی پیگیری می‌شود.

پیگیری طرح‌های نیمه تمام استان اولویت برنامه‌ها در سال جدید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس،سید حمید طهایی اظهار داشت: اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، پیگیری و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های سال 95 استان البرز قرار دارد.

وی ادامه داد: یکی از دستاوردهای بزرگ دولت در سالی که روزهای پایانی آن را سپری می‌کنیم، برگزاری شایسته انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بود.

استاندار البرز گفت: با همراهی و همدلی مسئولان و مشارکت مردم در تمامی ابعاد مختلف، این انتخابات به نحو مطلوب به سرمنزل مقصود رسید.

طهایی به خلق حماسه سیاسی و بازتاب گسترده آن در سراسر جهان اشاره کرد و بیان داشت: اکنون ایام رقابت انتخاباتی گذشته و باید درصدد همراهی و همکاری برای تحقق اهداف کشور و رسیدگی به امورات و دغدغه‌های مردم بود.

وی با بیان اینکه امسال یکی از دستاوردهای استان تکمیل مطالعات سند آمایش سرزمین بود، افزود: این سند به عنوان یک امر راهبردی و ضروری در تصمیم گیری‌های استان کاربرد ویژه‌ای خواهد داشت.

استاندار البرز با اشاره به اهداف کلی استان، اضافه کرد: در سال پیش رو موضوع اقتصاد مقاومتی یکی از مسائل محوری استان است که با دستور کارهای ابلاغی به جد پیگیری و اجرایی می‌شود، همچنین تعیین تکلیف طرح‌های عمرانی نیمه تمام در اسرع وقت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در سال 94 حدود 550 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی ملی البرز بوده و 270 میلیارد تومان نیز از سوی دولت به شهرداری‌ها تعلق گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.