رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: امسال با رویکرد اقتصاد مقاومتی برخورد با قاچاقچیان کالاهای خارجی در اولویت پلیس قرار گرفت بر این اساس بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان همدان کشف شد.

۱۱۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین ،رضا زارعی در گفت‌وگو با تسنیم ، اظهار داشت: پلیس مبارزه با قاچاق کالا را با رویکرد تقویت و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار داده است و بر این اساس از ورود کالاهای قاچاق و خارجی به داخل استان و کشور جلوگیری می‌کند.
وی با اشاره به کشف 110 میلیارد تومان کالای قاچاق در 11 ماهه امسال در استان همدان گفت: همدان در بین 14 استان همتراز رتبه برتر کشور را را در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و کشف کالاهای خارجی کسب کرده است.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: در ظرف 24 ساعت گذشته نیز با تشدید اقدامات اطلاعاتی و کنترلی در محورهای مواصلاتی استان در ایستگاه بازرسی شهید زارعی با کنترل خودروهای عبوری 3 محموله بزرگ کالای قاچاق کشف شد.
وی افزود: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی همدان حین کنترل خودروهای عبوری، 3 دستگاه خودرو که از محورهای مواصلاتی همدان عبور می‌کردند را توقیف و اقدام به بررسی بار آنها کردند.
زارعی عنوان کرد: 2 دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه خودرو کامیون حامل کالاهای قاچاق از شهرستان‌های بوکان، سقز و سنندج به سمت همدان و تهران در حرکت بودند که متوقف شدند.
وی اظهار داشت: در بازرسی به عمل آمده از این 3 خودرو تعداد 2 هزار و 286 عدد اسپری خوشبو کننده، 84 دستگاه انواع گوشی موبایل، تعداد 170 هزار عدد دارو و یک‌هزار و 340 قوطی سم کشاورزی و جانوری خارجی قاچاق کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: ارزش کالاهای کشف شده بیش از 63 میلیون تومان برآورده است که در این رابطه نیز 3 نفر قاچاقچی دستگیر شدند.
وی افزود: برخورد با قاچاقچیان کالاهای خارجی جزء اولویت‌های نخست پلیس است چرا که ورود کالاهای خارجی به اقتصاد و تولید داخل ضربه وارد می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.