قدس آنلاین – سبزوار : معاون برنامه ریزی فرماندارشهرستان سبزوار گفت : امسال آمادگی پذیرش روزانه حدود ۱۵ هزار مسافر و گردشگر را در سبزوار خواهیم داشت.

سبزوار آمادگی پذیرش روزانه ۱۵ هزار مسافر را دارد

حسن شاد در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار تبدیل موقعیت سبزوار را از  معبر به مقصد منوط به اطلاع رسانی و ارائه خدمات مناسب در حوزه سفر دانست و افزود : سبزوار دارای ظرفیت های فروانی است که باید در این حوزه تلاش بیشتری شود.

وی بااشاره به برند انتخاب شده برای سبزوار در این مدت با نام  سبزوار شهر "آیین های نستوه" تاکید کرد: اداره میراث فرهنگی سبزوار با اجرای برنامه ۶مکان ۶۰رویداد سعی در معرفی سبزوار با این برند دارد.

شاد ادامه داد: همزمان با سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفند تا 15 فرودین ماه مراکز اقامتی، مهمانپذیر ها و همچنین چهل مدرسه در بحث اسکان مسافران فعال خواهند بود.

وی با اشاره به آمادگی دستگاه های خدمات رسان در بخش ایمنی و امدادی یادآور شد : ایجاد ۱۵پایگاه به صورت مجزا و مشترک در این حوزه به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات برای سفری ایمن به مسافران هستند.

معاون عمرانی فرماندار تصریح کرد : با استقرار پایگاه اورژانس هوایی در سبزوار پوشش جاده ای مناسبی را در هنگام بروز حوادث داریم که این امر در کاهش تلفات جانی بعد از تصادف کمک خواهد نمود . /  انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.