رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: صبح امروز بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در محور قوچان-فاروج ۴ نفر از هموطنانمان دچار مصدومیت شدند که توسط نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

امداد رسانی نیروهای جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به مصدومان حادثه محور قوچان-فاروج

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، سعید فکوری رئیس جمعیت هلال احمر قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: صبح امروز برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه پراید و انحراف پژو پارس و برخورد با گاردریل و واژگونی این خودرو موجب مصدومیت چهار نفر از هموطنانمان شد.
وی افزود: این حادثه به علت سرعت بالا راننده پژو پارس در ساعت 11:45 امروز به وقوع پیوست و در ساعت 11:48صبح حاضران در صحنه با شماره تماس 112 هلال احمر تماس گرفتند و نیروهای امدادی واحد عملیاتی پس از گذشت 4 دقیقه و در ساعت 11:52 در محل وقوع حادثه حاضر شدند و در مدت 33 دقیقه مصدومان این حادثه را نجات دادند و در ساعت 12:25 این عملیات به پایان رسید.
رئیس جمعیت هلال احمر قوچان در رابطه با مصدومان این حادثه خاطرنشان کرد: چهار مصدوم این حادثه (دو نفر توسط هلال احمر و دو نفر توسط اورژانس) به مراکز درمانی انتقال یافتند.
فکوری تصریح کرد: در مسیر قوچان-فاروج و مرز استان‌های خراسان‌های رضوی و شمالی شاهد حجم بالای ترافیکی هستیم و لذا از رانندگان درخواست داریم تا با احتیاط کامل رانندگی کنند و در صورت نیاز می‌توانند از کمپ ایمنی و سلامت جوانان جمعیت هلال احمر قوچان واقع در کیلومتر 16 جاده قوچان-فاروج استفاده کنند تا ضمن رفع خستگی و تجدید قوای جسمانی بتوانند سفری ایمن و بی‌خطر را داشته باشند
وی خطاب به رانندگان بیان کرد: در این کمپ مکان‌های اسکان و استراحت مسافران نوروزی تدارک دیده شده تا مهمانان ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) سفر ایمن و بی‌خطری داشته باشند و به سلامت به مقصد برسند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.