نماینده اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: طبق نظرسنجی صورت گرفته بیش از ۹۰ درصد مردم از خدمات‌رسانی‌های جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ابراز رضایت کردند.

بیش از ۹۰ درصد مردم از خدمات‌رسانی‌های جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ابراز رضایت کردند

به گزارش ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، علی عطاری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: همزمان با هشتمین روز از اجرای طرح هلال بهشت صبح امروز تیم نظارتی اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در قالب 5 گروه عملکرد پایگاه‌های 24 نقطه استان را مورد بازدید و ارزیابی قرار دادند.
وی افزود: در این بازدیدها فعالیت پایگاه‌های مشهد (محور شمال شرق) و (محور شمال غرب) باغچه، نیشابور، فیروزه، سبزوار، جفتای، جوین، چناران، قوچان، درگز، فریمان، تربت‌جام، تایباد، خواف، رشتخوار، سرخس، کلات، تربت حیدریه، کاشمر، بردسکن، مه‌ولات، بجستان و گناباد توسط 15 بازرس تیم نظارتی اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی (5 تیم 3 نفره) مورد بررسی قرار گرفت.
نماینده اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از عملکرد نیروهای امدادگر و نجاتگر ابراز رضایت کرد و گفت: خوشبختانه در بازدیدهای انجام شده تمامی امکانات و اقدامات صورت گرفته مناسب بود و الحمدلله هیچگونه مشکلی هم احساس نشد.
عطاری با اشاره به آمار بالای رضایت‌مندی مردم از خدمات ارائه شده توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، تصریح کرد: خدمات جمعیت هلال احمر با حضور و مشارکت پرشور مردمی به ویژه اقشار جوان جامعه ارائه می‌شود و نقطه قوت برنامه‌های امسال به نسبت سال گذشته هم حضور سریع‌تر نیروهای امدادگر و نجاتگر بود و طبق نظرسنجی صورت گرفته بیش از 90 درصد مردم از خدمات‌رسانی‌های جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ابراز رضایت کردند.
وی تأکید کرد: امسال در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی کمپینی با عنوان نه به تصادفات جاده‌ای با حضور استاندار خراسان رضوی و فرمانداران شهرستان‌های استان  فعال شد و در این کمپین به مواردی همچون عدم مکالمه با تلفن همراه در هنگام رانندگی، عدم سرعت و سبقت غیرمجاز، بستن کمربند ایمنی، استفاده از مکان‌های استراحت و رعایت دیگر قوانین و مقررات توجه شده تا مسافران نوروزی به سلامت به مقاصد خود برسند.
نماینده اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مردم عضو این کمپین شدند و این نوید را دادند که ضمن اینکه خودشان این موارد را رعایت می‌کنند، مشوق دیگران نیز در اجرای آن باشند.
عطاری با بیان اینکه 63 پایگاه جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در ایام نوروز 95 فعال است، عنوان کرد: جمعیت هلال احمر خراسان رضوی 41 پایگاه امدادی و 22 پایگاه جوانان در سطح استان دارد که در تمامی این پایگاه‌ها محل‌های اسکان و استراحت مسافران نوروزی فراهم شده است تا رانندگان بتوانند از این امکانات استفاده کنند و سفری ایمن و بی‌خطر را تجربه کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.