قدس آنلاین- تبریز: قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اتکای حوزه صنایع دستی به هنر و مواد اولیه بومی، از توجه و سرمایه‌گذاری به این بخش برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی به عنوان یک ضرورت یاد کرد.

اتکای حوزه صنایع دستی به هنر و مواد اولیه بومی/ توجه به بخش صنایع دستی برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدصادق پورمهدی ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی برج تجارت جهانی تبریز که به همراه فرماندار تبریز و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی به منظور بررسی وضعیت نمایشگاه صنایع دستی استان صورت گرفت، اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های انجام شده و میزان استقبال و رضایت مردم استان و گردشگران از این نمایشگاه، باید اذعان داشت کیفیت ارائه خدمات به گردشگران نوروزی به خصوص در حوزه صنایع دستی نسبت به سال‌های قبل ارتقای چشمگیری داشته است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به تلاش اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر، به ویژه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی در بسترسازی و تسهیل شرایط برای حضور گردشگران در استان از زحمات این اداره کل قدردانی به عمل آورد.

وی با اشاره به شعار سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بر لزوم بهره‌گیری از توانمندی حوزه صنایع دستی در شکوفایی و خودکفایی اقتصادی تأکید کرد.

پورمهدی با تأکید بر اتکای حوزه صنایع دستی به هنر و مواد اولیه بومی، از توجه و سرمایه‌گذاری به این بخش برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی به عنوان یک ضرورت یاد کرد.

وی گفت: ما آذربایجانی‌ها همواره به مهمان‌نوازی شهره بوده‌ایم و امیدواریم با بهبود شرایط آب و هوایی استان طی روزهای آتی، شاهد افزایش تعداد مسافران در دور دوم مسافرت‌های نوروزی باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.