مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی ضمن بازدید از ایستگاه سلامت و ایمنی جمعیت هلال احمر سرخس، به کمپین نه به تصادفات جاده ای پیوست.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی به کمپین نه به تصادف جاده ای پیوست

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی ضمن بازدید از ایستگاه سلامت و ایمنی جمعیت هلال احمر سرخس، به کمپین نه به تصادفات جاده ای پیوست.
سیدکمال حسینی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: هلال احمر یکی از دستگاههای عضو ستاد تسهیلات سفر در استان است که در اوج و پیک سفرها در نوروز و تابستان نقش پررنگی در امداد و نجات و راهنمایی و هدایت مسافران و گردشگران دارد.حسینی با اشاره به اجرای مانور سراسر ستاد تسهیلات خدمات سفر در 25 اسفندماه، تصریح کرد: در این مانور شاهد آمادگی نیروهای داوطلب هلال‌احمر استان بودیم.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه هلال‌احمر استان یکی از دستگاه‌های مهم و فعال عضو ستاد خدمات سفر است، تصریح کرد: نقش هلال‌احمر در فعالیت‌های نوع‌دوستانه حیاتی و قابل‌تحسین است و در تمامی فعالیت‌ها و بحران‌ها اولین نهادی است که در صحنه حضور پیدا می‌کند.
حسینی درباره شعار "نه  به تصادفات جاده ای " هلال‌احمر گفت: عمل به این شعارها از سوی مردم می‌تواند نوروزی بدون حادثه را رقم بزند.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته شاهد کاهش قابل‌توجه تلفات انسانی نسبت به سال قبل از آن بوده‌ایم، اظهارداشت: از مردم و نهادهای مربوطه درخواست داریم تا با رعایت و اجرای تمام نکات ایمنی سالی توام با کاهش حوادث جاده‌ای را در نوروز95 رقم زنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.