معاون اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی گفت: متوسط سرعت خودروها در جاده های خراسان رضوی از ۸۴ به ۸۱ کیلومتر در ساعت کاهش یافت.

متوسط سرعت خودروها در جاده های خراسان رضوی از ۸۴ به ۸۱ کیلومتر کاهش یافت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی، علی زائرزاده افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی از 96 دستگاه تردد شمار نصب شده در محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی، طی 10 روز طرح نوروزی یعنی از روز 25 اسفندماه 1394 تا پايان روز پنجم فروردین ماه جاری، متوسط سرعت خودروها در جاده های خراسان رضوی 81 کیلومتر در ساعت بوده است که این رقم در مدت مشابه طرح نوروزی 1394، 84 کیلومتر در ساعت بوده که نشان دهنده کاهش سه درصدی سرعت در جاده های خراسان رضوی است.
وی ادامه داد: در این مدت تعداد تخلف فاصله غیرمجاز خودروها در جاده های خراسان رضوی نیز یک میلیون و 38 هزار و 472 مورد بوده است که نسبت به مدت مشابه طرح نوروزی 1394، دو درصد افزایش داشته است.
معاون اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دریافتی از 96 دستگاه تردد شمار نصب شده در جاده های استان خراسان رضوی، طی ایام طرح نوروزی تاکنون، 812 هزار و 386 تخلف سرعت غیرمجاز در جاده های این استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه طرح نوروزی 1394، 35 درصد افزایش داشته است.
وی درباره وضع ترافیکی و جوی جاده های استان تا ظهر امروز جمعه نیز گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از ۵۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی، در حال حاضر هیچ مشکلی در جاده های این استان مشاهده نمی شود و ترافیک در همه محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی روان و عادی است.
زائرزاده افزود: از لحاظ جوی نیز هیچ مشکلی در جاده های خراسان رضوی، دیده نمی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.