شاهدان عینی از تیراندازی پلیس بروکسل به مردی خبر دادند که درحال حمل یک کوله‌پشتی با خود بود.

 زخمی شدن یک مظنون تروریستی دیگر در بلژیک

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اسکای نیوز، پلیس بروکسل در بخشی از عملیات ضدتروریستی خود به سوی یک مظنون تیراندازی کرد و او را از ناحیه پا زخمی کرد. این فرد که درحال حمل یک کوله‌پشتی بود به درخواستهای پلیس برای بالا بردن دستهای خود عمل نکرد و به همین دلیل نیروهای امنیتی به سوی او تیراندازی کرده و از ناحیه پا وی را زخمی کردند.

در ابتدا تصور می‌شد این فرد به حملات تروریستی بروکسل که منجر به کشته شدن 31 نفر در فرودگاه و مترو شد ارتباط داشته است اما رسانه‌های بلژیک اعلام کردند که به احتمال زیاد این فرد به اشتباه هدف تیراندازی پلیس قرار گرفته و به دلیل نااشنایی به زبان فلمیش یا فرانسوی قادر به واکنش به درخواستهای پلیس نبوده است.

خبرنگار اسکای نیوز در همین ارتباط گفت: این مسئله دستکم بیانگر آن است که تا چه انداز پلیس و مقامات عجول و عصبی هستند. تصاویر منتشر شده فردی ظاهرا زخمی را نشان می‌دهد که توسط پلیس بر روی زمین کشیده می‌شود.

یک شاهد عینی دیگر نیز دراین باره گفت: او در ایستگاه اتوبوس در کنار دخترش قرار داشت . به نظرم او دخترش بود، یک دختر بسیار کوچک. پلیس یک بار تیراندازی کرد، سپس دو خودرو آمدند، پلیس دوباره تیراندازی کرد و آنها دختر او را گرفتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.