قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: حدود ۷ هزار زائر تا به امروز در امامزاده‌های استان اسکان یافته‌اند که این آمار نشان از استقبال مسافران نوروزی از اماکن مذهبی و بقاع متبرکه استان دارد.

پیشروی بقاع آذربایجان‌شرقی در طرح آرامش بهاری/ اسکان ۷ هزار نفر

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت‌الاسلام علی مصائبی با بیان اینکه دور اول اجرای طرح آرامش بهاری به خوبی انجام شده است، اظهار داشت: بر اساس نظر سازمان اوقاف کشوری استان آذربایجان‌شرقی تاکنون در اجرای طرح آرامش بهاری در کشور پیشرو بوده است.

وی افزود: حدود 7 هزار زائر تا به امروز در امامزاده‌های استان اسکان یافته‌اند که این آمار نشان از استقبال مسافران نوروزی از اماکن مذهبی و بقاع متبرکه استان دارد.

وی ادامه داد: مبلغان دینی مستقر در امامزادگان استان با برپایی خیمه‌های معرفت پاسخگوی سوالات دینی و شرعی زائران بوده‌اند.

مصائبی تاکید کرد: در روزهای اخیر حتی مسافران خارجی نیز جذب امامزادگان استان شده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به آغاز دور دوم طرح آرامش بهاری اظهار کرد: همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) سه برنامه شاخص در آستان مقدس امامزادگان سید ابراهیم مراغه، سیدمحمد جلفا و سید حمزه(ع) تبریز با حضور مسئولان و زائران برگزار می‌شود.

وی افزود: مکانی برای عقد زوج‌های جوان برای اولین بار در استان اختصاص یافته است که همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) با برگزاری مراسم عقد زوج جوانی این مکان نیز افتتاح می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.