قدس آنلاین- تبریز: تیم ماشین‌سازی تبریز در یک بازی سخت به مصاف فجر سپاسی شیراز می‌رود.

ماشین‌سازی تبریز به فجر‌آفرینی در شیراز می‌اندیشند/ فجر مسیر صعود ماشین‌ را نشان می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، در هفته سی و یکم لیگ دسته اول ایران فردا تیم ماشین‌سازی تبریز در یک بازی حساس به مصاف فجر سپاسی شیراز می‌رود.

فجر سپاسی با 49 امتیاز تیم سوم جدول رده‌بندی است و تیم ماشین‌سازی با 48 امتیاز در تعقیب این تیم است. ماشین‌سازی در بازی رفت در تبریز برابر فجر سپاسی به برتری دست یافته بود. فجر که در آن روزها در صدر جدول قرار داشت.

از لیگ دسته یک ایران سه تیم به لیگ برتر صعود می‌کند و تیم ماشین‌سازی تبریز این فرصت را دارد که در هشت هفته باقیمانده بتواند به عنوان یکی از سه تیم برتر این رقابت‌ها به لیگ برتر صعود کند.

افت فجرسپاسی در دور برگشت

تیم فجرسپاسی در هفته یازدهم نخستین شکست خود در این رقابت‌ها را برابر ماشین‌سازی در تبریز متحمل شد.

این تیم بازی‌های خانگی خود 9 پیروزی کسب کرده و در 4 بازی نیز به تساوی رسیده است و برابر تیم‌های نفت آبادان و ایرانجوان بوشهر نیز مغلوب شده است.

فجر سپاسی که در دور رفت بین دو تیم اول جدول بود، با نتایج دور برگشت تا رده سوم تنزل یافته و رفته‌رفته شانس نتایج این تیم ضعیف‌تر می‌شود. شیرازی‌ها در سه بازی آخر خانگی خود برابر شهرداری اردبیل به تساوی رسیده و برابر ایرانجوان بوشهر مغلوب شده و تنها از سد نساجی قائم شهر عبور کرده‌اند.

ماشین‌سازی تبریز در آخرین بازی خارج از خانه خود برابر تیم شهرداری اردبیل به برتری دست یافته بود و امیدوار است بتواند در شیراز نیز برابر فجر سپاسی به پیروزی رسیده و به رتبه سوم جدول صعود کند.

ماشین‌سازی تبریز بدون بازیکن محروم و مصدوم روز گذشته عازم شیراز شد.

کمیته داوران محمدرضا فغانی را داور دیدار ماشین‌سازی تبریز و فجر سپاسی شیراز معرفی کرده که عبدالله عبدالهی و امیرمحمد داودزاده وی را در این بازی حساس یاری خواهند داد.

ماشین‌سازی تبریز بعد از این بازی روز 16 فروردین در تبریز میزبان ایرانجوان بوشهر خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.