طرح نوروزی «بهار گشت» از جمله طرح های ابتکاری است که شهرداری مشهد به صورت رایگان شهروندان و خانواده ها را برای دیدار زیبایی های شهر همراهی می کند.

«بهار گشت» شهروندان و زائران مشهد را به گشت و گذار فرا می خواند

به گزارش قدس آنلاین، مسئول خانه هنرمندان شهرداری مشهد به مهر گفت: اجرای طرح نوروزی بهار گشت با استقبال خوبی از سوی مجاوران و زائران داخلی و خارجی مواجه شده است.

مجید ظریف اظهار کرد: در این طرح شهروندان و زائران از طریق تماس تلفنی با شماره‌های ۰۵۱۳۸۴۴۰۸۲۲ و ۰۹۰۳۷۸۸۶۱۰۰ اقدام به ثبت نام می‌کنند و پس از قرار گرفتن در نوبت، به صورت کاملاً رایگان با خودروی «بهارگشت» به بازدید از پیرای های محیطی، نمایش های خیابانی، پاتوق‌های سرود و همچنین برنامه‌های میدانی می پردازند.

وی گفت: طرح «بهار گشت» از دوم فروردین ماه آغاز شده و طی یک هفته گذشته بیش از ۶۰۰ نفر و حدود ۸۰ خانواده تحت پوشش این طرح قرار گرفتند و برای روزهای باقی مانده در حال حاضر یک هزار و ۵۰۰ نفر ثبت نامی داریم.

مسئول خانه هنرمندان بیان کرد: یکی از برنامه‌های میدانی این طرح نقش پرچم ایران است که با اثر انگشت شرکت کنندگان تکمیل می‌شود و در روز ۱۲ فروردین به مناسبت روز جمهوری اسلامی از این دیوار که با اثر انگشت مردم تکمیل شده رونمایی خواهد شد.

ظریف یادآور شد: همچنین در طول بازدید توسط عکاسان از شرکت کنندگان عکس هایی گرفته می شود و به آنها ارائه می شود.

وی گفت: تاکنون در طرح «بهار گشت» اقشار مختلفی همچون خانواده های مدافعین حرم، هنرمندان رشته های مختلف، روحانیون، مراکز بهداشتی و درمانی ومراقبتی و زائران کشورهای مختلف و غیره شرکت داشتند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.