آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، پس از زیارت بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمد(ع) مشهد از روند اجرای طرح آرامش بهاری در این بقعه بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از طرح آرامش بهاری بقعه سید محمد(ع) مشهد بازدید کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، پس از زیارت بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمد(ع) مشهد از روند اجرای طرح آرامش بهاری در این بقعه بازدید کرد.
امام جمعه مشهد در حاشیه این بازدید به بیان شخصیت امامزاده سید محمد(ع) و چگونگی کشف مزار شریف این امامزاده و گسترش فضای این بقعه متبرکه پرداخت.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات و  برنامه های فرهنگی طرح آرامش  بهاری بر ضرورت گسترش فرهنگ انقلاب و تبدیل شدن این فرهنگ به عنوان یک ارزش در بین زائرین علی الخصوص زائرین خارجی تاکید کرد.
وی با اشاره به معماری اسلامی بنای اصلی بقعه متبرکه سید محمد(ع) مشهد گفت: مدیران و مجریان طرح توسعه این بقعه متبرکه در توسعه این حرم بر حفظ معماری اسلامی و منطبق بر معماری اصلی بقعه اهتمام ورزند.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام گنابادی نژاد در ابتدا از حضور آیت الله علم الهدی در بقعه سید محمد(ع) و بازدید از طرح آرامش بهاری و ارائه نظرات مفید ایشان تقدیر و به تشریح فعالیت های اوقاف خراسان رضوی در طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و اقدامات فرهنگی انجام شده در این طرح اشاره کرد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.