رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر گفت: در اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک صخره در جاده فرعی و کوهستانی ایرج‌آباد به کریز از توابع خلیل‌آباد، راکب موتورسیکلت دچار مصدومیت شد.

برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک صخره در خلیل‌آباد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، علیرضا معین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: در اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک صخره در جاده فرعی و کوهستانی ایرج‌آباد به کریز، راکب موتورسیکلت دچار مصدومیت شد.
وی افزود: این حادثه در ساعت 10:40 در کیلومتر 35 جاده فرعی و کوهستانی ایرج‌آباد به کریز از توابع خلیل‌آباد به وقوع پیوست و در ساعت 10:45 شاهدان عینی با سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر تماس گرفتند و نیروهای امدادگر و نجاتگر این جمعیت در مدت زمان 10 دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و در مدت زمان 25 دقیقه عملیات امداد و نجات را انجام دادند و این عملیات در ساعت 11:20 به پایان رسید.
رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر خاطرنشان کرد: این حادثه یک مصدوم برجای گذاشت و پس از ارزیابی صورت گرفته فرد مصدوم که دچار ترومای سر، گردن، دست و پا شده بود، عوامل این پایگاه وی را به مرکز در مانی خلیل‌آباد منتقل کردند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.