قدس آنلاین- تبریز: تاکید رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس بر اجرای سریع شهرک صنعتی اسکو

تاکید رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس بر اجرای سریع شهرک صنعتی اسکو

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رضا رحمانی ظهر امروز در جریان بازدید از محل مکان‌یابی شده برای اجرای این شهرک، اظهار داشت: شهرستان اسکو از ظرفیت ویژه‌ای برای توسعه صنایع دستی برخوردار است و در کنار آن مردم سخت کوش آن توانمندی بالایی در تلاش برای توسعه شهرستان دارند.

وی افزود: ایجاد شهرک صنعتی در اسکو یکی از خواسته‌های مردم این شهرستان و در عین حال از ملزومات توسعه ای آن به شمار می‌رود که با وجود پیگیری‌های مکرر و قول‌های مساعدی که در این خصوص داده شده بود تاکنون اجرایی شدن آن با وقفه مواجه شده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو ادامه داد: با توجه به تفاسیر و ضرورت های موجود انتظار می رود در فصل جدید مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی استان که پیگیری و جدیت در کار خصیصه اصلی آن به شمار می رود،‌ موضوع شهرک صنعتی اسکو نیز فیصله پیدا کند.

رحمانی اضافه کرد: ایجاد این شهرک همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بوده و نقش مهمی در حوزه کارآفرینی و اشتغالزایی برای منطقه ایفا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی نیز در این بازدید، اظهار داشت: زمین موجود در 36 هکتار مکان‌یابی شده و اقدامات اولیه مطالعاتی نیز در آن صورت پذیرفته است ولی به دلیل مسائل زیست محیطی عملیات اجرایی آن با وقفه مواجه شده است.

سیدمرتضی نیرومند اسکویی افزود: موضوعات مربوط به مسایل زیست محیطی این شهرک به سازمان حفاظت محیط زیست منعکس شده و سعی می شود تا در سریع‌‌ترین زمان ممکن عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی افزود: احداث شهرک صنعتی در اسکو از تکالیف شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی بوده و تلاش می‌کنیم تا نواقص سال‌های گذشته را امسال جبران کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.