۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
کد خبر: 363136

سخنگوی دفتر نخست وزیری عراق از ارایه اولین سری اسامی وزیران دولت، فردا پنجشنبه در چارچوب تغییرات وزاری این کشور خبر داد.

 معرفی برخی از وزیران جدید توسط العبادی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، سخنگوی دفتر نخست وزیری عراق اعلام کرد که حیدر العبادی نخست وزیر فردا پنجشنبه اولین سری اسامی وزیران خود را در چارچوب تغییرات وزاری ارایه می دهد.

یک منبع سیاسی آگاه پیشتر گفته بود که حیدر العبادی نخست وزیر عراق مطابق با وعده هفته گذشته خود، فردا تغییرات وزاری دولت را به پارلمان ارایه خواهد کرد و مصمم است که در مسیر تغییر وزرا و اصلاحات فراگیر گام بردارد.

وی افزود: العبادی می خواهد برای مردم حقیقت رویدادهای کشور و کشمکش های سیاسی بین سیاستمداران و تشکل ها درباره پست ها و دستاوردها را تبیین کند. کسانی هستند که در مقابل ایجاد تغییرات صف آرایی می کنند اما در رسانه ها عکس آن اعلام می‌کنند.

این منبع گفت: العبادی بعد از آنکه به فراکسیون‌ها اهمیت اعلام مواضعشان را یادآورد شد، تغییرات وزاری خود را فردا پنجشنبه ارایه خواهد کرد و پارلمان باید در زمینه گام برداشتن در مسیر اصلاحات از جمله تغییرات وزاری نظر دهد و این همان چیزی است که ما و مردم می‌خواهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.