ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با شلیک یک فروند موشک به محل تجمع نظامیان وابسته به ائتلاف ضد یمن در استان «مأرب» توانستند خسارت‌های زیادی به افراد وابسته به این ائتلاف و مواضع آن‌ها وارد کنند.

فرود موشک‌های بالستیک یمنی بر سر نظامیان عربستانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از شلیک یک فروند موشک بالستیک «قاهر 1» به مواضع و محل تجمع افراد وابسته به عربستان سعودی در استان «مأرب» خبر دادند.

به گزارش شبکه خبری «المیادین» لبنان، نیروی موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن صبح پنجشنبه (امروز) اعلام کرد در این حمله موشکی که به دقت به هدف اصابت کرده است، خسارت‌های زیادی به پایگاه و مواضع افراد وابسته به ائتلاف ضد یمن به سرکردگی عربستان سعودی وارد کرده است.

یک منبع نظامی در این ارتباط گفت: موشک بالستیک محل تجمع افراد وابسته به عربستان سعودی و آمریکا را در نزدیکی پایگاه «نخلا» در استان مأرب هدف قرار داد.

از سوی دیگر، شبکه خبری المیادین گزارش داد، ارتش یمن و کمیته‌های یمنی حمله نظامیان ائتلاف ضد یمن در «میدی» واقع در استان حجه را دفع کنند.

یک مقام نظامی یمنی چهارشنبه (دیروز) نیز از کشته شدن 378 متجاوز و شبه نظامی سعودی - آمریکایی به دست ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، خبر داده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داود IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    درود خدا بر شما