مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از جابه‌جایی بیش از ۲میلیون و ۱۴۰هزار مسافر از آغاز سفرهای نوروزی تا پایان روز نهم فروردین ماه خبر داد.

 جابه‌جایی بیش از ۲میلیون و ۱۴۰هزار مسافر با هواپیما از آغاز سفرهای نورزوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده اظهار کرد: از آغاز پروازهای نوروزی تا پایان روز نهم فروردین ماه بالغ بر 16 هزار و 140 پرواز برنامه‌ای و فوق العاده داخلی و خارجی از تهران و سایر شهرستان‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز از مجموع 268 فروند هواپیمای در اختیار شرکت‌های هواپیمایی، 164 فروند هواپیما و از مجموع 44هزار و 889 صندلی، 27 هزار و 21 صندلی پرواز فعال بوده است، گفت: علی‌رغم عدم توازن عرضه و تقاضا در بخش هوایی سازمان هواپیمایی کشوری تلاش کرده است تا حتی الامکان، با هماهنگی‌هایی که با بخشهای فنی و عملیاتی شرکت‌های هواپیمایی از طریق استاندارد پرواز سازمان به عمل آمده نسبت به فعال شدن هواپیماها و استفاده حداکثری با حفظ اصول ایمنی، پاسخگوی انتظارات متقاضیان بخش هوایی در ایام نوروز باشد.

مشاور رسانه‌ای رییس و مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اظهارداشت: از 2میلیون مسافر جابه‌جا شده بیش از 1.5 میلیون مسافر داخلی و 606هزار مسافر خارجی بوده است.

وی در پایان یادآورشد: آمار تأخیرات به‌جز مواردی که تعدادی از پروازها به‌علت وضعیت بد جوی فرودگاه مقصد کنسل و یا با تأخیر طولانی‌تر مواجه شده است شاهد تأخیرات قابل توجهی نبوده‌ایم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.