قدس آنلاین / علیرضا لعل اکبری: مدیرعامل جدید پروژه پدیده شاندیز گفت: این پروژه دارای شرایط ویژه ای است و برای رفع مشکلات موجود نیازمند حمایت‌های ویژه ای از سوی مسؤولان کشوری و استانی است.

حمایت مسؤولان کشوری و استانی را برای حل مشکلات «پدیده» نیاز دارم

سید محسن شوشتری با تأیید خبر اعطای سمت مدیرعاملی پروژه به وی اظهار داشت: پس از تعیین اعضای جدید هیأت مدیره پروژه پدیده شاندیز، یکی از اعضا هفته قبل به صورت تلفنی تصمیم هیأت مدیره را به بنده اطلاع دادند.
وی افزود: حدود 130 هزار سهامدار در پروژه سهام دارند و این پروژه 15 ماه با مشکلات متعددی روبه‌رو شد که امید می رود، با آغاز به کار هیأت مدیره جدید مشکلاتی که برای سهامداران بوجود آمده، رفع شود.
وی تصریح کرد: بنده نیز به عنوان مدیرعامل جدید این پروژه از مسؤولان کشوری و استانی انتظار حمایت ویژه دارم و مطمئن هستم با کمک آن‌ها و سهامداران، شاهد رونق و پیشرفت پروژه خواهیم بود.
وی در خصوص نصب بنرهای شرکت پدیده در اطراف پروژه اظهار داشت: بنده در حال حاضر در سفر هستم و این موضوع را شاهد نبوده‌ام، اما به نظر من همین امر خود می تواند، نوید این باشد که بزودی پروژه پدیده شاندیز جان دوباره‌ای خواهد گرفت و مشکلات در حال حل شدن است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدرضی IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    8 1
    با سلام و تبریک سال نو به شما عزیزان پایگاه خبری == از شما عاجزانه خواهشمندیم .. ماهاکه دور از مشهد هستیم و کسی هم جوابگوی ماها نیست == شماها پیگیری فرمایید و 120 هزار سهامدار و تعهد نامه دار و 30 هزار کارگر از کار بیکار شده رو از کارهای انجام شده راچب شرکت پدیده اطلاع رسانی فرمایید که به قران داریم ثانیه شماری میکنیم و شرمنده زن و بچه و صاحب خانه و بانکها و... شدیم == از خدا میخواهیم هیچوقت شما ها رو شرمنده نکنه == منتظر خبرهای خوش شما هستیم ... عحرکم عند الله تو رو خدا ماها رو در یابید == بد بخت شدیم و داره زندگیمان از دستمان میره و بچه هایمان بدبخت میشوند چون دیگه چاره ای نداریم == لطفآ = لطفآ عزیزان شما پیگیری فرمایید === متشکریم و منتظر خبرهای خوش شما هستیم +++ به امید خبرهای خوب شما
  • حسن سلطانی IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    3 1
    سلام.امیدواریم باتوانایی وپشتکار وتجربیاتی که آفای شوشتری دربه سرانجام رساندن مشکل پدیده دارند مشکل ماسهامداران راحل نماید تاهمواره دعاگویشان باشیم....وشاهدشعارزیبای همچنان خبرهای خوب درراه است......باشیم یاعلی.
  • حسین IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    1 1
    سلام تورو خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • فاطمه IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
    1 1
    سلام امیدوارم نغییرمدیریت تشریفاتی و وعده سرخرمن به ما سهامدارانی که زندگیمان در حال فلج شدن است نباشد امام رضا ناظر اعمال و جزا و پاداش مدیدان باش