۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
کد خبر: 364009

معاون وزیر ورزش و جوانان در توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در مورد دلایل حضورش در محل اردوی تیم های ملی و بازدید از روند تمرینات آنها توضیح داد.

پاسخ معاون وزیر به دلیل حضورش در محل اردوها

به گزارش قدس آنلاین،‌ نصرالله سجادی در مورد بازدیدهایی که در ایام نوروز از اردوی تیم‌هایی مانند تنیس روی میز، والیبال، تکواندو و قایقرانی داشت، توضیح داد و گفت: در جریان این بازدیدها از نزدیک در جریان کار ملی‌پوشان و سرمربیانشان قرار گرفتم. آنها با جدیت کار می‌کردند و تلاش دارند تا برای حضور در المپیک یا کسب سهمیه این بازی‌ها هر چه بیشتر و بهتر آماده شوند.

سجادی با تاکید بر اینکه اردونشینان تیم‌های ملی مختلف با تلاشی مثال‌زدنی، تمریناتشان را پیگیری می‌کنند، در مورد دلیل حضور خود در اردوها و اینکه این موضوع می‌تواند هر بار نوید شارژ مالی برای اردونشینان داشته باشد یا اینکه صرفاً موضوع انگیزه‌های روحی و نظارت وزارت ورزش دلیل انجام آن است، توضیح داد و یادآور شد: در مورد پاداش که باید یادآور شوم در روزهای پایانی سال گذشته طی مراسمی با حضور رئیس‌جمهور، پاداش مدال‌آوران سال ۹۳ پرداخت شد. دلیل این حضور بیشتر بحث نظارت است و اینکه از نزدیک در جریان وضعیت ملی‌پوشان قرار بگیرم و با مربیان آنها صحبت کنم. اگر مسئله‌ای است، از آن مطلع شوم و از طریق وزارت ورزش پیگیری کنم.

وی تصریح کرد: البته خود اعضای تیم ملی هم بر حضور ما در اردوها تاکید دارند چون به گفته خودشان، این حضور باعث تقویت انگیزه‌هایشان می‌شود. اما در مجموع من انجام این کار را وظیفه خود می‌دانم؛ ضمن اینکه امسال به خاطر در پیش بودن بازی‌های المپیک، قطعاً بازدیدهایم را از اردوها بیشتر خواهم کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.